Nasze hity, wasz wybór

RIMOR EVO 95 PLUS (PAŹDZIERNIK 2021)

Półintegra zabudowana na FORDZIE TRANSICIE z klasyczną zabudową wnętrza. Strefa nocna to dwa łóżka wzdłuż pojazdu z możliwością ich połączenia dodatkową dostawką, dwie obszerne szafy oraz toaleta i oddzielny prysznic. Część ta jest odrębnym pomieszczeniem, które przedzielają od salonu i aneksu kuchennego drzwi. Salon powstaje po obróceniu foteli szoferki, które w połączeniu z kanapą w kształcie litery „L” i wygodnym fotelem przy drzwiach wejściowych, tworzą wyjątkowo obszerne pomieszczenie. Możliwość regulacji i powiększania blatu stołu, dodatkowo pomaga przy optymalnej aranżacji tego pomieszczenia. Kanapę i fotel, o ile zajdzie taka potrzeba, możemy przebudować w jednoosobowe miejsce do spania. Pod sufitem w salonie znajdziemy też kolejne, w tym przypadku, już dwuosobowe elektrycznie opuszczane łóżko. Na wprost od drzwi wejściwych zagospodarowano miejsce na aneks kuchenny. Po przeciwnej stronie od aneksu zamontowano dużą 150 litrową lodówkę z zamrażalnikiem. Nad lodówką jest miejsce na telewizor.
Samochód ma długość 7308mm. Ten rodzaj zabudowy charakteryzuje również naprawdę duży bagażnik. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 642 kg.

Czytaj więcej

RIMOR EVO 95 PLUS AUTOMAT (REZERWACJA)

Półintegra zabudowana na FORDZIE TRANSICIE z klasyczną zabudową wnętrza. Strefa nocna to dwa łóżka wzdłuż pojazdu z możliwością ich połączenia dodatkową dostawką, dwie obszerne szafy oraz toaleta i oddzielny prysznic. Część ta jest odrębnym pomieszczeniem, które przedzielają od salonu i aneksu kuchennego drzwi. Salon powstaje po obróceniu foteli szoferki, które w połączeniu z kanapą w kształcie litery „L” i wygodnym fotelem przy drzwiach wejściowych, tworzą wyjątkowo obszerne pomieszczenie. Możliwość regulacji i powiększania blatu stołu, dodatkowo pomaga przy optymalnej aranżacji tego pomieszczenia. Kanapę i fotel, o ile zajdzie taka potrzeba, możemy przebudować w jednoosobowe miejsce do spania. Pod sufitem w salonie znajdziemy też kolejne, w tym przypadku, już dwuosobowe elektrycznie opuszczane łóżko. Na wprost od drzwi wejściwych zagospodarowano miejsce na aneks kuchenny. Po przeciwnej stronie od aneksu zamontowano dużą 150 litrową lodówkę z zamrażalnikiem. Nad lodówką jest miejsce na telewizor.
Samochód ma długość 7308mm. Ten rodzaj zabudowy charakteryzuje również naprawdę duży bagażnik. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 642 kg.

Czytaj więcej

RIMOR SEAL 67 PLUS

Nowa propozycja firmy RIMOR na rok 2021. Nowe meble, nowa tapicerka, odświeżona grafika i inne mniej widoczne zmiany oraz innowacyjne, świeże i odważne propozycje rozkładu wnętrz. Tak jednym zdaniem można scharakteryzować serię SEAL. Model SEAL 67 PLUS to samochód w swojej koncepcji skierowany dla czteroosobowej załogi ale naszym zdaniem najlepiej będzie się tu czuła para. Auto jest niewielkie i tu warto wspomnieć o zaletach krótkich aut, są łatwe w prowadzeniu i manewrowaniu, charakteryzuje je niższe spalanie i niższa masa własna. Pomimo to okazuje się, że na tak ograniczonej powierzchni można zaprojektować naprawdę komfortowego kampera. Salon jest połączony z aneksem kuchennym, można go powiększyć po przez odwrócenie w jego kierunku siedzeń kierowcy i pasażera. Na obu ścianach pojazdu umiejscowiono wygodne, obszerne kanapy, które w razie potrzeby przebudujemy w dwa miejsca sypialne. Stół jest regulowany we wszystkich kierunkach i posiada możliwość powiększania blatu. Nad głowami zainstalowano elektrycznie opuszczane łóżko o imponujących rozmiarach 1400x2200mm. Łóżko jest opuszczane bardzo nisko i nie zasłania światła drzwi wejściowych. Łazienka mieści się za przesuwanymi drzwiami i jest naprawdę duża, zajmuje całą szerokość zabudowy a znajdziemy w niej umywalkę, toaletę, oddzielny prysznic i półki, szuflady i szafki. Za ścianą łazienki swoje miejsce ma obszerny bagażnik do którego dostęp po obu stronach nadwozia zapewniają drzwi serwisowe. Do bagażnika dostaniemy się również z wnętrza pojazdu. Ten rodzaj zabudowy występuje tylko i wyłączni na bazie FIATA DUCATO. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 820 kg.

Czytaj więcej

RIMOR SUPER BRIG 87 PLUS

Komfortowa półintegra klasy PREMIUM.Jak to na kampera wyższej klasy przystało zabudowa powstaje na podwoziu FIAT DUCATO. Zastosowane materiały i rozwiązania nie pozostawiają wątpliwości z jakiego rodzaju pojazdem mamy przyjemność.W kilku słowach to duża, wysoka i luksusowa półintegra z bezkompromisowymi rozwiązaniami. Obracane fotele szoferki, duży stół z możliwością powiększania i regulacją we wszystkich kierunkach, przemyślany i ergonomiczny kształt mebli, solidna wysokiej jakości okleina, tapicerka, zamki, oświetlenie LED z możliwością regulacji barwy i natężenia, dwufunkcyjna ładowarka, relingi, panoramiczne okno dachowe w standardzie to tylko kilka elementów o których warto wspomnieć o tej zabudowie. SUPER BRIG 87 PLUS posiada klasyczny układ z tylnym łóżkiem poprzecznym i przednim opuszczanym elektrycznie (łóżko nie wchodzi w światło drzwi). Toaleta jet połączona z prysznicem co jest bardzo lubianym i poszukiwanym rozwiązaniem.Dodatkowo duża lodówka, wielka szafa i przepastny bagażnik. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 668 kg.

Czytaj więcej

RIMOR EVO 5 AUTOMAT (SPRZEDANY)

Duży kamper, zabudowany na FORDZIE TRANSICIE z silnikiem o pojemności 2 litrów i mocy 130KM. Standardowo auto wyposażone jest w manualną sześciobiegową skrzynię biegów, automat dostępny jest w opcji. Samochód posiada wszystkie atuty klasycznej alkowy, potężny bagażnik, dużą ilość miejsca wewnątrz, 3 podwójne łóżka, obszerną łazienkę oraz pojemną lodówkę z zamrażalnikiem. Długość auta nie przekracza siedmiu metrów co ułatwia manewrowanie. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 722 kg.

Czytaj więcej

RIMOR EVO 69 PLUS (SPRZEDANY)

Duża, komfortowa półintegra z salonem, aneksem kuchennym i częścią nocną z łóżkiem królewskim i możliwością jej oddzielenia za pomocą drzwi od pozostałej części pojazdu. Osobne WC oraz prysznic. W związku z faktem, że w części dziennej znajduje się opuszczane elektrycznie łóżko, auto z powodzeniem zapewnia komfortowe warunki do podróży i odpoczynku dla pięciu osób. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 667 kg.

Czytaj więcej

RIMOR EVO 77 PLUS (SPRZEDANY)

Bardzo popularny i lubiany przez naszych Klientów półzintegrowany kamper. Kompaktowy ale zarazem bardzo przestrzenny model, w którym zaaranżowano dwa salony z dwoma elektrycznie opuszczanymi łóżkami. W opcji otrzymujemy nawet siedem miejsc do spania. Duża lodówka, duża szafa, obszerna łazienka z oddzielnym prysznicem wyposażonym w deszczownicę to standard. Auto solidnie doposażone, silnik o mocy 170KM, pakiety FORD i RIMOR, opcjonalna tapicerka, dodatkowo panoramiczne okno dachowe oraz zestaw do stworzenia dodatkowego łóżka a to jeszcze nie wszystko…… . Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 676 kg.

Czytaj więcej

RIMOR EVO SOUND AUTOMAT (SPRZEDANY)

Rodzinny siedmioosobowy kamper, długości 6970mm. Co oczywiste jako przedstawiciel serii EVO powstaje na bazie FORDA TRANSITA, auto posiada silnik o pojemności 2 litrów o mocy 130 KM i może być zamawiane z AUTOMATYCZNĄ skrzynią biegów. Model SOUND posiada dwa pojedyncze łóżka piętrowe, dwa łóżka dwuosobowe (alkowa i salon) oraz dodatkowe łóżko do spania dla jednej osoby. W części dziennej znajdziemy dwa stoły z dwoma kanapami przy każdym z nich, wnętrze jest naprawdę wygodne i przestronne. Z tyłu pojazdu znajduje się słusznych rozmiarów łazienka z oddzielnym prysznicem.

Czytaj więcej

RIMOR EVO 5 (SPRZEDANY)

Duży kamper, zabudowany na FORDZIE TRANSICIE z silnikiem o pojemności 2 litrów i mocy 130KM. Standardowo auto wyposażone jest w manualną sześciobiegową skrzynię biegów, automat dostępny jest w opcji. Samochód posiada wszystkie atuty klasycznej alkowy, potężny bagażnik, dużą ilość miejsca wewnątrz, 3 podwójne łóżka, obszerną łazienkę oraz pojemną lodówkę z zamrażalnikiem. Długość auta nie przekracza siedmiu metrów co ułatwia manewrowanie. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 722 kg.

Czytaj więcej

RIMOR EVO SOUND AUTOMAT (SPRZEDANY)

Rodzinny siedmioosobowy kamper, długości 6970mm. Co oczywiste jako przedstawiciel serii EVO powstaje na bazie FORDA TRANSITA, auto posiada silnik o pojemności 2 litrów o mocy 130 KM i może być zamawiane z AUTOMATYCZNĄ skrzynią biegów. Model SOUND posiada dwa pojedyncze łóżka piętrowe, dwa łóżka dwuosobowe (alkowa i salon) oraz dodatkowe łóżko do spania dla jednej osoby. W części dziennej znajdziemy dwa stoły z dwoma kanapami przy każdym z nich, wnętrze jest naprawdę wygodne i przestronne. Z tyłu pojazdu znajduje się słusznych rozmiarów łazienka z oddzielnym prysznicem.

Czytaj więcej