Dostępne wkrótce

RIMOR EVO 69 PLUS AUTOMAT FACE LIFTING (TERMIN REALIZACJI DOSTĘPNY WKRÓTCE 2022) – 7065

Duża, komfortowa półintegra z salonem, aneksem kuchennym i częścią nocną z łóżkiem królewskim i możliwością jej oddzielenia za pomocą drzwi od pozostałej części pojazdu. Osobne WC oraz prysznic. W związku z faktem, że w części dziennej znajduje się opuszczane elektrycznie łóżko, auto z powodzeniem zapewnia komfortowe warunki do podróży i odpoczynku dla pięciu osób. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 667 kg.

RIMOR EVO 95 PLUS AUTOMAT FACE LIFTING (TERMIN REALIZACJI DOSTĘPNY WKRÓTCE 2022) – 7066 (REZERWACJA)

Półintegra zabudowana na FORDZIE TRANSICIE z klasyczną zabudową wnętrza. Strefa nocna to dwa łóżka wzdłuż pojazdu z możliwością ich połączenia dodatkową dostawką, dwie obszerne szafy oraz toaleta i oddzielny prysznic. Część ta jest odrębnym pomieszczeniem, które przedzielają od salonu i aneksu kuchennego drzwi. Salon powstaje po obróceniu foteli szoferki, które w połączeniu z kanapą w kształcie litery „L” i wygodnym fotelem przy drzwiach wejściowych, tworzą wyjątkowo obszerne pomieszczenie. Możliwość regulacji i powiększania blatu stołu, dodatkowo pomaga przy optymalnej aranżacji tego pomieszczenia. Kanapę i fotel, o ile zajdzie taka potrzeba, możemy przebudować w jednoosobowe miejsce do spania. Pod sufitem w salonie znajdziemy też kolejne, w tym przypadku, już dwuosobowe elektrycznie opuszczane łóżko. Na wprost od drzwi wejściwych zagospodarowano miejsce na aneks kuchenny. Po przeciwnej stronie od aneksu zamontowano dużą 141 litrową lodówkę z zamrażalnikiem. Nad lodówką jest miejsce na telewizor.
Samochód ma długość 7308mm. Ten rodzaj zabudowy charakteryzuje również naprawdę duży bagażnik. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 642 kg.

RIMOR EVO 95 PLUS AUTOMAT FACE LIFTING (TERMIN REALIZACJI DOSTĘPNY WKRÓTCE 2022) – 7064

Półintegra zabudowana na FORDZIE TRANSICIE z klasyczną zabudową wnętrza. Strefa nocna to dwa łóżka wzdłuż pojazdu z możliwością ich połączenia dodatkową dostawką, dwie obszerne szafy oraz toaleta i oddzielny prysznic. Część ta jest odrębnym pomieszczeniem, które przedzielają od salonu i aneksu kuchennego drzwi. Salon powstaje po obróceniu foteli szoferki, które w połączeniu z kanapą w kształcie litery „L” i wygodnym fotelem przy drzwiach wejściowych, tworzą wyjątkowo obszerne pomieszczenie. Możliwość regulacji i powiększania blatu stołu, dodatkowo pomaga przy optymalnej aranżacji tego pomieszczenia. Kanapę i fotel, o ile zajdzie taka potrzeba, możemy przebudować w jednoosobowe miejsce do spania. Pod sufitem w salonie znajdziemy też kolejne, w tym przypadku, już dwuosobowe elektrycznie opuszczane łóżko. Na wprost od drzwi wejściwych zagospodarowano miejsce na aneks kuchenny. Po przeciwnej stronie od aneksu zamontowano dużą 141 litrową lodówkę z zamrażalnikiem. Nad lodówką jest miejsce na telewizor.
Samochód ma długość 7308mm. Ten rodzaj zabudowy charakteryzuje również naprawdę duży bagażnik. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 642 kg.

RIMOR EVO 77 PLUS AUTOMAT FACE LIFTING (TERMIN REALIZACJI DOSTĘPNY WKRÓTCE 2022) – 4478

Bardzo popularny i lubiany przez naszych Klientów półzintegrowany kamper teraz już po kilku zmianach na które, wszyscy niecierpliwie czekaliśmy. Na zewnątrz znajdziemy nową grafikę, odświeżone tylne światła zespolone a w standardzie montowane jest oświetlenie zewnętrzne LED. Wewnątrz zmieniło się naprawdę dużo. Nowe jaśniejsze materiały z których wykonana jest zabudowa meblowa i blaty, nowe kolory tapicerki, poprawiony a zarazem wygodniejszy profil siedzeń i kanap, nowy wzór wykładziny podłogowej, zlew kuchenny już w standardzie wyposażony w pokrywę, osłony ochronne ścian kuchni, organizer w wejściu do zabudowy oraz nowy profil drzwi wejściowych. EVO 77 to kompaktowy ale zarazem bardzo przestrzenny wariant modelowy, w którym zaaranżowano dwa salony z dwoma elektrycznie opuszczanymi łóżkami. W opcji otrzymujemy nawet siedem miejsc do spania. Duża lodówka, duża szafa, obszerna łazienka z oddzielnym prysznicem wyposażonym w deszczownicę to standard. Dodatkowo w roku modelowym 2022 silnik o mocy 170KM dla modeli półzintegrowanych oferujemy bez dopłaty. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 676 kg.

RIMOR EVO 77 PLUS AUTOMAT FACE LIFTING (TERMIN REALIZACJI DOSTĘPNY WKRÓTCE 2022) – 4472

Bardzo popularny i lubiany przez naszych Klientów półzintegrowany kamper teraz już po kilku zmianach na które, wszyscy niecierpliwie czekaliśmy. Na zewnątrz znajdziemy nową grafikę, odświeżone tylne światła zespolone a w standardzie montowane jest oświetlenie zewnętrzne LED. Wewnątrz zmieniło się naprawdę dużo. Nowe jaśniejsze materiały z których wykonana jest zabudowa meblowa i blaty, nowe kolory tapicerki, poprawiony a zarazem wygodniejszy profil siedzeń i kanap, nowy wzór wykładziny podłogowej, zlew kuchenny już w standardzie wyposażony w pokrywę, osłony ochronne ścian kuchni, organizer w wejściu do zabudowy oraz nowy profil drzwi wejściowych. EVO 77 to kompaktowy ale zarazem bardzo przestrzenny wariant modelowy, w którym zaaranżowano dwa salony z dwoma elektrycznie opuszczanymi łóżkami. W opcji otrzymujemy nawet siedem miejsc do spania. Duża lodówka, duża szafa, obszerna łazienka z oddzielnym prysznicem wyposażonym w deszczownicę to standard. Dodatkowo w roku modelowym 2022 silnik o mocy 170KM dla modeli półzintegrowanych oferujemy bez dopłaty. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 676 kg.

RIMOR EVO 5 AUTOMAT FACE LIFTING (TERMIN REALIZACJI DOSTĘPNY WKRÓTCE 2022) – 4480

Dobrze znana i lubiana alkowa z klasycznym układem wnętrza. Kamper, zabudowany na FORDZIE TRANSICIE z silnikiem o pojemności 2 litrów i mocy 130KM, teraz już w odświeżonej odsłonie przy projektowaniu której pracownicy producenta wzięli sobie mocno do serca sugestie Klientów. Teraz auta wyposażono w ergonomiczne i wygodne siedzenia i kanapy. Zmieniono również materiały z których wykonane są meble i blaty. Jest naprawdę ciepło i przyjemnie. Dodano lub zmodyfikowano jeszcze kilka elementów a całość prezentuje się naprawdę dobrze. Ale to już oceńcie Państwo sami. Standardowo auto wyposażone jest w manualną sześciobiegową skrzynię biegów, automat dostępny jest w opcji. Samochód jak wspomnieliśmy na wstępie posiada wszystkie atuty klasycznej alkowy, potężny bagażnik, dużą ilość miejsca wewnątrz, 3 podwójne łóżka, obszerną łazienkę oraz pojemną lodówkę z zamrażalnikiem. Długość auta nie przekracza siedmiu metrów co ułatwia manewrowanie. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 722 kg.

RIMOR EVO 77 PLUS FACE LIFTING (TERMIN REALIZACJI DOSTĘPNY WKRÓTCE 2022) – 4466

Bardzo popularny i lubiany przez naszych Klientów półzintegrowany kamper teraz już po kilku zmianach na które, wszyscy niecierpliwie czekaliśmy. Na zewnątrz znajdziemy nową grafikę, odświeżone tylne światła zespolone a w standardzie montowane jest oświetlenie zewnętrzne LED. Wewnątrz zmieniło się naprawdę dużo. Nowe jaśniejsze materiały z których wykonana jest zabudowa meblowa i blaty, nowe kolory tapicerki, poprawiony a zarazem wygodniejszy profil siedzeń i kanap, nowy wzór wykładziny podłogowej, zlew kuchenny już w standardzie wyposażony w pokrywę, osłony ochronne ścian kuchni, organizer w wejściu do zabudowy oraz nowy profil drzwi wejściowych. EVO 77 to kompaktowy ale zarazem bardzo przestrzenny wariant modelowy, w którym zaaranżowano dwa salony z dwoma elektrycznie opuszczanymi łóżkami. W opcji otrzymujemy nawet siedem miejsc do spania. Duża lodówka, duża szafa, obszerna łazienka z oddzielnym prysznicem wyposażonym w deszczownicę to standard. Dodatkowo w roku modelowym 2022 silnik o mocy 170KM dla modeli półzintegrowanych oferujemy bez dopłaty. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 676 kg.

RIMOR EVO 77 PLUS AUTOMAT FACE LIFTING (TERMIN REALIZACJI DOSTĘPNY WKRÓTCE 2022) – 4469

Bardzo popularny i lubiany przez naszych Klientów półzintegrowany kamper teraz już po kilku zmianach na które, wszyscy niecierpliwie czekaliśmy. Na zewnątrz znajdziemy nową grafikę, odświeżone tylne światła zespolone a w standardzie montowane jest oświetlenie zewnętrzne LED. Wewnątrz zmieniło się naprawdę dużo. Nowe jaśniejsze materiały z których wykonana jest zabudowa meblowa i blaty, nowe kolory tapicerki, poprawiony a zarazem wygodniejszy profil siedzeń i kanap, nowy wzór wykładziny podłogowej, zlew kuchenny już w standardzie wyposażony w pokrywę, osłony ochronne ścian kuchni, organizer w wejściu do zabudowy oraz nowy profil drzwi wejściowych. EVO 77 to kompaktowy ale zarazem bardzo przestrzenny wariant modelowy, w którym zaaranżowano dwa salony z dwoma elektrycznie opuszczanymi łóżkami. W opcji otrzymujemy nawet siedem miejsc do spania. Duża lodówka, duża szafa, obszerna łazienka z oddzielnym prysznicem wyposażonym w deszczownicę to standard. Dodatkowo w roku modelowym 2022 silnik o mocy 170KM dla modeli półzintegrowanych oferujemy bez dopłaty. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 676 kg.

RIMOR EVO SOUND FACE LIFTING (TERMIN REALIZACJI DOSTĘPNY WKRÓTCE 2022) – 7067

Rodzinny siedmioosobowy kamper, długości 6970mm. Co oczywiste jako przedstawiciel serii EVO powstaje na bazie FORDA TRANSITA, auto posiada silnik o pojemności 2 litrów o mocy 130 KM i może być zamawiane z AUTOMATYCZNĄ skrzynią biegów. Model SOUND posiada dwa pojedyncze łóżka piętrowe, dwa łóżka dwuosobowe (alkowa i salon) oraz dodatkowe łóżko do spania dla jednej osoby. W części dziennej znajdziemy dwa stoły z dwoma kanapami przy każdym z nich, wnętrze jest naprawdę wygodne i przestronne. Z tyłu pojazdu znajduje się słusznych rozmiarów łazienka z oddzielnym prysznicem.

RIMOR EVO SOUND AUTOMAT FACE LIFTING (TERMIN REALIZACJI DOSTĘPNY WKRÓTCE 2022) – 7062

Rodzinny siedmioosobowy kamper, długości 6970mm. Co oczywiste jako przedstawiciel serii EVO powstaje na bazie FORDA TRANSITA, auto posiada silnik o pojemności 2 litrów o mocy 130 KM i może być zamawiane z AUTOMATYCZNĄ skrzynią biegów. Model SOUND posiada dwa pojedyncze łóżka piętrowe, dwa łóżka dwuosobowe (alkowa i salon) oraz dodatkowe łóżko do spania dla jednej osoby. W części dziennej znajdziemy dwa stoły z dwoma kanapami przy każdym z nich, wnętrze jest naprawdę wygodne i przestronne. Z tyłu pojazdu znajduje się słusznych rozmiarów łazienka z oddzielnym prysznicem.

RIMOR EVO SOUND AUTOMAT FACE LIFTING (TERMIN REALIZACJI DOSTĘPNY WKRÓTCE 2022) – 7063 (REZERWACJA)

Rodzinny siedmioosobowy kamper, długości 6970mm. Co oczywiste jako przedstawiciel serii EVO powstaje na bazie FORDA TRANSITA, auto posiada silnik o pojemności 2 litrów o mocy 130 KM i może być zamawiane z AUTOMATYCZNĄ skrzynią biegów. Model SOUND posiada dwa pojedyncze łóżka piętrowe, dwa łóżka dwuosobowe (alkowa i salon) oraz dodatkowe łóżko do spania dla jednej osoby. W części dziennej znajdziemy dwa stoły z dwoma kanapami przy każdym z nich, wnętrze jest naprawdę wygodne i przestronne. Z tyłu pojazdu znajduje się słusznych rozmiarów łazienka z oddzielnym prysznicem.

RIMOR EVO SOUND AUTOMAT FACE LIFTING (TERMIN REALIZACJI DOSTĘPNY WKRÓTCE 2022) – 4470

Rodzinny siedmioosobowy kamper, długości 6970mm. Co oczywiste jako przedstawiciel serii EVO powstaje na bazie FORDA TRANSITA, auto posiada silnik o pojemności 2 litrów o mocy 130 KM i może być zamawiane z AUTOMATYCZNĄ skrzynią biegów. Model SOUND posiada dwa pojedyncze łóżka piętrowe, dwa łóżka dwuosobowe (alkowa i salon) oraz dodatkowe łóżko do spania dla jednej osoby. W części dziennej znajdziemy dwa stoły z dwoma kanapami przy każdym z nich, wnętrze jest naprawdę wygodne i przestronne. Z tyłu pojazdu znajduje się słusznych rozmiarów łazienka z oddzielnym prysznicem.

RIMOR EVO SOUND FACE LIFTING (TERMIN REALIZACJI DOSTĘPNY WKRÓTCE 2022) – 4455

Rodzinny siedmioosobowy kamper, długości 6970mm. Co oczywiste jako przedstawiciel serii EVO powstaje na bazie FORDA TRANSITA, auto posiada silnik o pojemności 2 litrów o mocy 130 KM i może być zamawiane z AUTOMATYCZNĄ skrzynią biegów. Model SOUND posiada dwa pojedyncze łóżka piętrowe, dwa łóżka dwuosobowe (alkowa i salon) oraz dodatkowe łóżko do spania dla jednej osoby. W części dziennej znajdziemy dwa stoły z dwoma kanapami przy każdym z nich, wnętrze jest naprawdę wygodne i przestronne. Z tyłu pojazdu znajduje się słusznych rozmiarów łazienka z oddzielnym prysznicem.

RIMOR EVO 5 AUTOMAT FACE LIFTING (KWIECIEŃ 2022) – 4464

Dobrze znana i lubiana alkowa z klasycznym układem wnętrza. Kamper, zabudowany na FORDZIE TRANSICIE z silnikiem o pojemności 2 litrów i mocy 130KM, teraz już w odświeżonej odsłonie przy projektowaniu której pracownicy producenta wzięli sobie mocno do serca sugestie Klientów. Teraz auta wyposażono w ergonomiczne i wygodne siedzenia i kanapy. Zmieniono również materiały z których wykonane są meble i blaty. Jest naprawdę ciepło i przyjemnie. Dodano lub zmodyfikowano jeszcze kilka elementów a całość prezentuje się naprawdę dobrze. Ale to już oceńcie Państwo sami. Standardowo auto wyposażone jest w manualną sześciobiegową skrzynię biegów, automat dostępny jest w opcji. Samochód jak wspomnieliśmy na wstępie posiada wszystkie atuty klasycznej alkowy, potężny bagażnik, dużą ilość miejsca wewnątrz, 3 podwójne łóżka, obszerną łazienkę oraz pojemną lodówkę z zamrażalnikiem. Długość auta nie przekracza siedmiu metrów co ułatwia manewrowanie. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 722 kg.

RIMOR EVO 5 AUTOMAT FACE LIFTING (KWIECIEŃ 2022) – 4463 (REZERWACJA)

Dobrze znana i lubiana alkowa z klasycznym układem wnętrza. Kamper, zabudowany na FORDZIE TRANSICIE z silnikiem o pojemności 2 litrów i mocy 130KM, teraz już w odświeżonej odsłonie przy projektowaniu której pracownicy producenta wzięli sobie mocno do serca sugestie Klientów. Teraz auta wyposażono w ergonomiczne i wygodne siedzenia i kanapy. Zmieniono również materiały z których wykonane są meble i blaty. Jest naprawdę ciepło i przyjemnie. Dodano lub zmodyfikowano jeszcze kilka elementów a całość prezentuje się naprawdę dobrze. Ale to już oceńcie Państwo sami. Standardowo auto wyposażone jest w manualną sześciobiegową skrzynię biegów, automat dostępny jest w opcji. Samochód jak wspomnieliśmy na wstępie posiada wszystkie atuty klasycznej alkowy, potężny bagażnik, dużą ilość miejsca wewnątrz, 3 podwójne łóżka, obszerną łazienkę oraz pojemną lodówkę z zamrażalnikiem. Długość auta nie przekracza siedmiu metrów co ułatwia manewrowanie. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 722 kg.

RIMOR EVO 95 PLUS FACE LIFTING (MARZEC 2022) – 4465

Półintegra zabudowana na FORDZIE TRANSICIE z klasyczną zabudową wnętrza. Strefa nocna to dwa łóżka wzdłuż pojazdu z możliwością ich połączenia dodatkową dostawką, dwie obszerne szafy oraz toaleta i oddzielny prysznic. Część ta jest odrębnym pomieszczeniem, które przedzielają od salonu i aneksu kuchennego drzwi. Salon powstaje po obróceniu foteli szoferki, które w połączeniu z kanapą w kształcie litery „L” i wygodnym fotelem przy drzwiach wejściowych, tworzą wyjątkowo obszerne pomieszczenie. Możliwość regulacji i powiększania blatu stołu, dodatkowo pomaga przy optymalnej aranżacji tego pomieszczenia. Kanapę i fotel, o ile zajdzie taka potrzeba, możemy przebudować w jednoosobowe miejsce do spania. Pod sufitem w salonie znajdziemy też kolejne, w tym przypadku, już dwuosobowe elektrycznie opuszczane łóżko. Na wprost od drzwi wejściwych zagospodarowano miejsce na aneks kuchenny. Po przeciwnej stronie od aneksu zamontowano dużą 150 litrową lodówkę z zamrażalnikiem. Nad lodówką jest miejsce na telewizor.
Samochód ma długość 7308mm. Ten rodzaj zabudowy charakteryzuje również naprawdę duży bagażnik. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 642 kg.

RIMOR EVO 77 PLUS FACE LIFTING (MARZEC 2022) – 4460

Bardzo popularny i lubiany przez naszych Klientów półzintegrowany kamper teraz już po kilku zmianach na które, wszyscy niecierpliwie czekaliśmy. Na zewnątrz znajdziemy nową grafikę, odświeżone tylne światła zespolone a w standardzie montowane jest oświetlenie zewnętrzne LED. Wewnątrz zmieniło się naprawdę dużo. Nowe jaśniejsze materiały z których wykonana jest zabudowa meblowa i blaty, nowe kolory tapicerki, poprawiony a zarazem wygodniejszy profil siedzeń i kanap, nowy wzór wykładziny podłogowej, zlew kuchenny już w standardzie wyposażony w pokrywę, osłony ochronne ścian kuchni, organizer w wejściu do zabudowy oraz nowy profil drzwi wejściowych. EVO 77 to kompaktowy ale zarazem bardzo przestrzenny wariant modelowy, w którym zaaranżowano dwa salony z dwoma elektrycznie opuszczanymi łóżkami. W opcji otrzymujemy nawet siedem miejsc do spania. Duża lodówka, duża szafa, obszerna łazienka z oddzielnym prysznicem wyposażonym w deszczownicę to standard. Dodatkowo w roku modelowym 2022 silnik o mocy 170KM dla modeli półzintegrowanych oferujemy bez dopłaty. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 676 kg.

RIMOR EVO 5 AUTOMAT FACE LIFTING (LUTY 2022) – 4482

Dobrze znana i lubiana alkowa z klasycznym układem wnętrza. Kamper, zabudowany na FORDZIE TRANSICIE z silnikiem o pojemności 2 litrów i mocy 130KM, teraz już w odświeżonej odsłonie przy projektowaniu której pracownicy producenta wzięli sobie mocno do serca sugestie Klientów. Teraz auta wyposażono w ergonomiczne i wygodne siedzenia i kanapy. Zmieniono również materiały z których wykonane są meble i blaty. Jest naprawdę ciepło i przyjemnie. Dodano lub zmodyfikowano jeszcze kilka elementów a całość prezentuje się naprawdę dobrze. Ale to już oceńcie Państwo sami. Standardowo auto wyposażone jest w manualną sześciobiegową skrzynię biegów, automat dostępny jest w opcji. Samochód jak wspomnieliśmy na wstępie posiada wszystkie atuty klasycznej alkowy, potężny bagażnik, dużą ilość miejsca wewnątrz, 3 podwójne łóżka, obszerną łazienkę oraz pojemną lodówkę z zamrażalnikiem. Długość auta nie przekracza siedmiu metrów co ułatwia manewrowanie. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 722 kg.

RIMOR EVO 5 AUTOMAT FACE LIFTING (LUTY 2022) – 4481

Dobrze znana i lubiana alkowa z klasycznym układem wnętrza. Kamper, zabudowany na FORDZIE TRANSICIE z silnikiem o pojemności 2 litrów i mocy 130KM, teraz już w odświeżonej odsłonie przy projektowaniu której pracownicy producenta wzięli sobie mocno do serca sugestie Klientów. Teraz auta wyposażono w ergonomiczne i wygodne siedzenia i kanapy. Zmieniono również materiały z których wykonane są meble i blaty. Jest naprawdę ciepło i przyjemnie. Dodano lub zmodyfikowano jeszcze kilka elementów a całość prezentuje się naprawdę dobrze. Ale to już oceńcie Państwo sami. Standardowo auto wyposażone jest w manualną sześciobiegową skrzynię biegów, automat dostępny jest w opcji. Samochód jak wspomnieliśmy na wstępie posiada wszystkie atuty klasycznej alkowy, potężny bagażnik, dużą ilość miejsca wewnątrz, 3 podwójne łóżka, obszerną łazienkę oraz pojemną lodówkę z zamrażalnikiem. Długość auta nie przekracza siedmiu metrów co ułatwia manewrowanie. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 722 kg.

RIMOR EVO 5 FACE LIFTING (STYCZEŃ 2022) – 4467

Dobrze znana i lubiana alkowa z klasycznym układem wnętrza. Kamper, zabudowany na FORDZIE TRANSICIE z silnikiem o pojemności 2 litrów i mocy 130KM, teraz już w odświeżonej odsłonie przy projektowaniu której pracownicy producenta wzięli sobie mocno do serca sugestie Klientów. Teraz auta wyposażono w ergonomiczne i wygodne siedzenia i kanapy. Zmieniono również materiały z których wykonane są meble i blaty. Jest naprawdę ciepło i przyjemnie. Dodano lub zmodyfikowano jeszcze kilka elementów a całość prezentuje się naprawdę dobrze. Ale to już oceńcie Państwo sami. Standardowo auto wyposażone jest w manualną sześciobiegową skrzynię biegów, automat dostępny jest w opcji. Samochód jak wspomnieliśmy na wstępie posiada wszystkie atuty klasycznej alkowy, potężny bagażnik, dużą ilość miejsca wewnątrz, 3 podwójne łóżka, obszerną łazienkę oraz pojemną lodówkę z zamrażalnikiem. Długość auta nie przekracza siedmiu metrów co ułatwia manewrowanie. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 722 kg.

RIMOR EVO 5 FACE LIFTING (STYCZEŃ 2022) – 4454

Dobrze znana i lubiana alkowa z klasycznym układem wnętrza. Kamper, zabudowany na FORDZIE TRANSICIE z silnikiem o pojemności 2 litrów i mocy 130KM, teraz już w odświeżonej odsłonie przy projektowaniu której pracownicy producenta wzięli sobie mocno do serca sugestie Klientów. Teraz auta wyposażono w ergonomiczne i wygodne siedzenia i kanapy. Zmieniono również materiały z których wykonane są meble i blaty. Jest naprawdę ciepło i przyjemnie. Dodano lub zmodyfikowano jeszcze kilka elementów a całość prezentuje się naprawdę dobrze. Ale to już oceńcie Państwo sami. Standardowo auto wyposażone jest w manualną sześciobiegową skrzynię biegów, automat dostępny jest w opcji. Samochód jak wspomnieliśmy na wstępie posiada wszystkie atuty klasycznej alkowy, potężny bagażnik, dużą ilość miejsca wewnątrz, 3 podwójne łóżka, obszerną łazienkę oraz pojemną lodówkę z zamrażalnikiem. Długość auta nie przekracza siedmiu metrów co ułatwia manewrowanie. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 722 kg.