Dostępne wkrótce

RIMOR EVO 69 PLUS (CZERWIEC 2021) 9/00010 – (rezerwacja)

Duża, komfortowa półintegra z salonem, aneksem kuchennym i częścią nocną z łóżkiem królewskim i możliwością jej oddzielenia za pomocą drzwi od pozostałej części pojazdu. Osobne WC oraz prysznic. W związku z faktem, że w części dziennej znajduje się opuszczane elektrycznie łóżko, auto z powodzeniem zapewnia komfortowe warunki do podróży i odpoczynku dla pięciu osób. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 667 kg.

RIMOR EVO 77 PLUS AUTOMAT (MARZEC 2021) 9/01743 – (REZERWACJA)

Bardzo popularny i lubiany przez naszych Klientów półzintegrowany kamper. Kompaktowy ale zarazem bardzo przestrzenny model, w którym zaaranżowano dwa salony z dwoma elektrycznie opuszczanymi łóżkami. W opcji otrzymujemy nawet siedem miejsc do spania. Duża lodówka, duża szafa, obszerna łazienka z oddzielnym prysznicem wyposażonym w deszczownicę to standard. Auto w bardzo bogato wyposażonej odsłonie, WERSJA ZIMOWA, nadwozie w kolorze MOONDUST SILVER metallic, silnik o mocy 170KM, AUTOMATYCZNA SKRZYNIA BIEGÓW, pakiety FORD i RIMOR, opcjonalna tapicerka, dodatkowo panoramiczne okno dachowe, zewnętrzne przyłącze gazowe i wodne oraz zestaw do stworzenia dodatkowego łóżka a to jeszcze nie wszystko…… Proponowana konfiguracja zaskoczy najbardziej wymagających amatorów karawaningu. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 676 kg.

RIMOR SEAL 67 PLUS (CZERWIEC 2021) 9/01970

Nowa propozycja firmy RIMOR na rok 2021. Nowe meble, nowa tapicerka, odświeżona grafika i inne mniej widoczne zmiany oraz innowacyjne, świeże i odważne propozycje rozkładu wnętrz. Tak jednym zdaniem można scharakteryzować serię SEAL. Model SEAL 67 PLUS to samochód w swojej koncepcji skierowany dla czteroosobowej załogi ale naszym zdaniem najlepiej będzie się tu czuła para. Auto jest niewielkie i tu warto wspomnieć o zaletach krótkich aut, są łatwe w prowadzeniu i manewrowaniu, charakteryzuje je niższe spalanie i niższa masa własna. Pomimo to okazuje się, że na tak ograniczonej powierzchni można zaprojektować naprawdę komfortowego kampera. Salon jest połączony z aneksem kuchennym, można go powiększyć po przez odwrócenie w jego kierunku siedzeń kierowcy i pasażera. Na obu ścianach pojazdu umiejscowiono wygodne, obszerne kanapy, które w razie potrzeby przebudujemy w dwa miejsca sypialne. Stół jest regulowany we wszystkich kierunkach i posiada możliwość powiększania blatu. Nad głowami zainstalowano elektrycznie opuszczane łóżko o imponujących rozmiarach 1400x2200mm. Łóżko jest opuszczane bardzo nisko i nie zasłania światła drzwi wejściowych. Łazienka mieści się za przesuwanymi drzwiami i jest naprawdę duża, zajmuje całą szerokość zabudowy a znajdziemy w niej umywalkę, toaletę, oddzielny prysznic i półki, szuflady i szafki. Za ścianą łazienki swoje miejsce ma obszerny bagażnik do którego dostęp po obu stronach nadwozia zapewniają drzwi serwisowe. Do bagażnika dostaniemy się również z wnętrza pojazdu. Ten rodzaj zabudowy występuje tylko i wyłączni na bazie FIATA DUCATO. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 850 kg.

RIMOR EVO SOUND AUTOMAT (MAJ 2021) 9/02355 – (REZERWACJA)

Rodzinny siedmioosobowy kamper o długości 6970mm. Co oczywiste jako przedstawiciel serii EVO powstaje na bazie FORDA TRANSITA, auto wyposażone jest silnik o pojemności 2 litrów o mocy 130 KM. Opcjonalnie może być zamawiany z automatyczną skrzynią biegów. Model SOUND pomimo kompaktowych rozmiarów posiada bardzo przestronne wnętrze, dwa pojedyncze łóżka piętrowe, dwa łóżka dwuosobowe (alkowa i salon) oraz dodatkowe łóżko do spania dla jednej osoby oraz siedem chomologowanych miejsc do jazdy. To czyni z auta prawdziwy autobus. Drzwi wejściowe do zabudowy przesunięto maksymalnie w kierunku tyłu auta co po pierwsze pozytywnie wpłynęło na ergonomię wnętrza a po drugie pozwoliło wygospodarować dużą łazienkę z oddzielnym prysznicem. Rozwiązanie to również bardzo ułatwia nam adaptację miejsca pod markizą. Bez problemu ustawimy tam obszerny stół i fotele dla całej załogi. Aneks kuchenny urządzono przy wyjściu a od kanap i łóżek oddzielono pokaźnych rozmiarów ścianą co ułatwia wentylację i zabezpiecza tapicerkę przed niespodziankami, które mogą nas spotkać podczas przygotowywania posiłków. Projektanci nie zapomnieli o miejscu na garnki, ubrania, wyposażenie kempingowe czy mniej lub więcej potrzebne rzeczy. W kamperze znajdziemy naprawdę dużo tak niezbędnych podczas podróży szaf, schowków i półeczek. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 729 kg.

RIMOR EVO 95 PLUS AUTOMAT (MAJ 2021) 9/02353 – (REZERWACJA)

Półintegra zabudowana na FORDZIE TRANSICIE z klasyczną zabudową wnętrza. Strefa nocna to dwa łóżka wzdłuż pojazdu z możliwością ich połączenia dodatkową dostawką, dwie obszerne szafy oraz toaleta i oddzielny prysznic. Część ta jest odrębnym pomieszczeniem, które przedzielają od salonu i aneksu kuchennego drzwi. Salon powstaje po obróceniu foteli szoferki, które w połączeniu z kanapą w kształcie litery „L” i wygodnym fotelem przy drzwiach wejściowych, tworzą wyjątkowo obszerne pomieszczenie. Możliwość regulacji i powiększania blatu stołu, dodatkowo pomaga przy optymalnej aranżacji tego pomieszczenia. Kanapę i fotel, o ile zajdzie taka potrzeba, możemy przebudować w jednoosobowe miejsce do spania. Pod sufitem w salonie znajdziemy też kolejne, w tym przypadku, już dwuosobowe elektrycznie opuszczane łóżko. Na wprost od drzwi wejściwych zagospodarowano miejsce na aneks kuchenny. Po przeciwnej stronie od aneksu zamontowano dużą 150 litrową lodówkę z zamrażalnikiem. Nad lodówką jest miejsce na telewizor.
Samochód ma długość 7308mm. Ten rodzaj zabudowy charakteryzuje również naprawdę duży bagażnik. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 642 kg.

RIMOR EVO 5 PLUS AUTOMAT (MAJ 2021) 9/02354 – (REZERWACJA)

Duży kamper, zabudowany na FORDZIE TRANSICIE z silnikiem o pojemności 2 litrów i mocy 130KM. Standardowo auto wyposażone jest w manualną sześciobiegową skrzynię biegów, automat dostępny jest w opcji. Samochód posiada wszystkie atuty klasycznej alkowy, potężny bagażnik, dużą ilość miejsca wewnątrz, 3 podwójne łóżka, obszerną łazienkę oraz pojemną lodówkę z zamrażalnikiem. Długość auta nie przekracza siedmiu metrów co ułatwia manewrowanie. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 722 kg.

RIMOR EVO 95 PLUS AUTOMAT (MARZEC 2021) 9/01745 – (REZERWACJA)

Półintegra zabudowana na FORDZIE TRANSICIE z klasyczną zabudową wnętrza. Strefa nocna to dwa łóżka wzdłuż pojazdu z możliwością ich połączenia dodatkową dostawką, dwie obszerne szafy oraz toaleta i oddzielny prysznic. Część ta jest odrębnym pomieszczeniem, które przedzielają od salonu i aneksu kuchennego drzwi. Salon powstaje po obróceniu foteli szoferki, które w połączeniu z kanapą w kształcie litery „L” i wygodnym fotelem przy drzwiach wejściowych, tworzą wyjątkowo obszerne pomieszczenie. Możliwość regulacji i powiększania blatu stołu, dodatkowo pomaga przy optymalnej aranżacji tego pomieszczenia. Kanapę i fotel, o ile zajdzie taka potrzeba, możemy przebudować w jednoosobowe miejsce do spania. Pod sufitem w salonie znajdziemy też kolejne, w tym przypadku, już dwuosobowe elektrycznie opuszczane łóżko. Na wprost od drzwi wejściwych zagospodarowano miejsce na aneks kuchenny. Po przeciwnej stronie od aneksu zamontowano dużą 150 litrową lodówkę z zamrażalnikiem. Nad lodówką jest miejsce na telewizor.
Samochód ma długość 7308mm. Ten rodzaj zabudowy charakteryzuje również naprawdę duży bagażnik. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 642 kg.