Dostępne od ręki

RIMOR EVO 77 PLUS AUTOMAT (DOSTĘPNY OD 20.11.2020)

RIMOR EVO 77 PLUS czyli nasza flagowa propozycja krótkiej ale przestrzennej półintegry zabudowanej na Fordzie Transicie z dwoma opuszczanymi elektrycznie łóżkami i kanapą w kształcie litery „U”. To już ostatnia 77, którą możemy zaproponować w bieżącym roku. Auto dodatkowo wyposażone jest w lubianą i poszukiwaną automatyczną skrzynię biegów, silnik o mocy 170 KM, panoramiczne okno dachowe oraz pakiety BRONZE PACK, CAMPER PREMIUM PACK i VISIBILITY PACK HIGH 2.

 

RIMOR EVO 66 PLUS

Ten model to jeszcze bardziej przestrzenna i komfortowa odmiana auta z tzw. łóżkiem królewskim. Kamper ma aż 7338 mm długości lecz na pokład zabiera tylko 4 osoby. O ile część sypialna bardzo przypomina model EVO 69 o tyle przedni salon to już zupełnie inna koncepcja. Oczywiście nadal pod sufitem zanajduje się elektrycznie opuszczane łóżko ale wygospodarowano tu dużo więcej miejsca. Obracane fotele szoferki w połączeniu z wygodnymi kanapami po obu stronach zabudowy i regulowanym stołem dają poczucie dużej swobody. Auto jest wyposażone w 170 konny silnik, panoramiczne okno dachowe oraz pakiety, BRONZE PACK, CAMPER PREMIUM PACK i VISIBILITY PACK HIGH 2.

RIMOR EVO 77 PLUS (SPRZEDANY)

Kompaktowych rozmiarów kamper z dwoma opuszczanymi łóżkami zamiast łóżka stałego. Tył auta zaprojektowany został jako salon, ze stołem i otaczającą go kanapą w kształcie litery „U”. Rezultat: więcej przestrzeni w całym kamperze, co docenimy zwłaszcza podczas niepogody czy zimą, kiedy spędzamy w samochodzie więcej czasu. Ten egzemplarz to prawdziwy „Top Model” gdyż uczestniczył w targach Caravan Salon w Düsseldorfie, Caravans Salon Poznań oraz był gwiazdą testu na łamach „Polskiego Caravaningu”.

RIMOR EVO SOUND

Rodzinny siedmioosobowy kamper, długości 6970mm. Co oczywiste jako przedstawiciel serii EVO powstaje na bazie FORDA TRANSITA, auto posiada silnik o pojemności 2 litrów o mocy 130 KM i może być zamawiane z AUTOMATYCZNĄ skrzynią biegów. Model SOUND posiada dwa pojedyncze łóżka piętrowe, dwa łóżka dwuosobowe (alkowa i salon) oraz dodatkowe łóżko do spania dla jednej osoby. W części dziennej znajdziemy dwa stoły z dwoma kanapami przy każdym z nich, wnętrze jest naprawdę wygodne i przestronne. Z tyłu pojazdu znajduje się słusznych rozmiarów łazienka z oddzielnym prysznicem.

RIMOR EVO SOUND

Rodzinny siedmioosobowy kamper, długości 6970mm. Co oczywiste jako przedstawiciel serii EVO powstaje na bazie FORDA TRANSITA, auto posiada silnik o pojemności 2 litrów o mocy 130 KM i może być zamawiane z AUTOMATYCZNĄ skrzynią biegów. Model SOUND posiada dwa pojedyncze łóżka piętrowe, dwa łóżka dwuosobowe (alkowa i salon) oraz dodatkowe łóżko do spania dla jednej osoby. W części dziennej znajdziemy dwa stoły z dwoma kanapami przy każdym z nich, wnętrze jest naprawdę wygodne i przestronne. Z tyłu pojazdu znajduje się słusznych rozmiarów łazienka z oddzielnym prysznicem. Oferowane auto jest wyposażone w pakiety, BRONZE PACK, CAMPER PREMIUM PACK i VISIBILITY PACK HIGH 2.

RIMOR EVO 77 PLUS (SPRZEDANY)

Kompaktowych rozmiarów kamper z dwoma opuszczanymi łóżkami zamiast łóżka stałego. Tył auta zaprojektowany został jako salon, ze stołem i otaczającą go kanapą w kształcie litery „U”. Rezultat: więcej przestrzeni w całym kamperze, co docenimy zwłaszcza podczas niepogody czy zimą, kiedy spędzamy w samochodzie więcej czasu. Prezentowany egzemplarz to wersja zimowa, wyposażony jest w mocniejsze ogrzewanie, podgrzewany zbiornik szarej wody i ogrzewaną podłogę. Ponadto posiada kilka atrakcyjnych pakietów wyposażenia dodatkowego i automatyczną skrzynię biegów.

MOBILVETTA K-YACHT 86 TEKNO LINE

Najwyższej jakości w pełni zintegrowany, luksusowy samochód kempingowy z dużą i jasną częścią dzienną. Przytulne wnętrze o bezkompromisowych wymiarach w standardzie wykończenia (cappuccino) jest przytulne i niezwykle przemyślane,nie zabraknie tu klimatu i niezbędnych drobiazgów. To prawdziwy dom na kołach.

RIMOR HORUS 45

Samochód kempingowy zabudowany w standardowym nadwoziu FIATA DUCATO L3H2. Auto dzięki swoim kompaktowym wymiarom idealnie sprawdza się gdy poruszamy się w mieście, planujemy intensywne zwiedzanie, ale również jeśli pracujemy w terenie. Jest też „szybki” i łatwy w manewrowaniu.

RIMOR EVO 69 PLUS (sprzedany)

Duża, komfortowa półintegra z salonem, aneksem kuchennym i częścią nocną z łóżkiem królewskim i możliwością jej oddzielenia za pomocą drzwi od pozostałej części pojazdu. Osobne WC oraz prysznic. W związku z faktem, że w części dziennej znajduje się opuszczane elektrycznie łóżko, auto z powodzeniem zapewnia komfortowe warunki do podróży i odpoczynku dla pięciu osób.

RIMOR EVO 95 PLUS AUTOMAT (SPRZEDANY)

Klasyczny rozkład wnętrza z dwoma pomieszczeniami, sypialnia i salon z kuchnią na wyspie. Auto jest pięcio osobowe i posiada bardzo duży bagażnik. W części sypialnej znajdują się dwa łóżka wzdłuż auta, dodatkowo istnieje możliwość rozbudowy sypialni o dostawkę. w części sypialnej znajduje się również toaleta i oddzielnie duży prysznic, W części dziennej, która powstaje po obróceniu foteli szoferki znajduje się wygodne miejsce dla 5,6 osób. Aranżację miejsca ułatwia stół którego blat możemy regulować we wszystkich kierunkach.

RIMOR EVO 77 PLUS AUTOMAT (SPRZEDANY)

Kompaktowych rozmiarów kamper z dwoma opuszczanymi łóżkami zamiast łóżka stałego. Tył auta zaprojektowany został jako salon, ze stołem i otaczającą go kanapą w kształcie litery „U”. Rezultat: więcej przestrzeni w całym kamperze, co docenimy zwłaszcza podczas niepogody czy zimą, kiedy spędzamy w samochodzie więcej czasu. Prezentowany egzemplarz to wersja zimowa, wyposażony jest w mocniejsze ogrzewanie, podgrzewany zbiornik szarej wody i ogrzewaną podłogę. Ponadto posiada kilka atrakcyjnych pakietów wyposażenia dodatkowego i automatyczną skrzynię biegów.

RIMOR EVO 77 PLUS AUTOMAT (SPRZEDANY)

Kompaktowych rozmiarów kamper z dwoma opuszczanymi łóżkami zamiast łóżka stałego. Tył auta zaprojektowany został jako salon, ze stołem i otaczającą go kanapą w kształcie litery „U”. Rezultat: więcej przestrzeni w całym kamperze, co docenimy zwłaszcza podczas niepogody czy zimą, kiedy spędzamy w samochodzie więcej czasu. Prezentowany egzemplarz to wersja zimowa, wyposażony jest w mocniejsze ogrzewanie, podgrzewany zbiornik szarej wody i ogrzewaną podłogę. Ponadto posiada kilka atrakcyjnych pakietów wyposażenia dodatkowego, lakier metallic i salon z możliwością przebudowy w duże dodatkowe łóżko.

RIMOR EVO SOUND (SPRZEDANY)

Rodzinny siedmioosobowy kamper, długości 6970mm. Co oczywiste jako przedstawiciel serii EVO powstaje na bazie FORDA TRANSITA, auto posiada silnik o pojemności 2 litrów i mocy 130 KM. Model SOUND posiada dwa pojedyncze łóżka piętrowe, dwa łóżka dwuosobowe (alkowa i salon) oraz dodatkowe łóżko do spania dla jednej osoby. W części dziennej znajdziemy dwa stoły z dwoma kanapami przy każdym z nich, wnętrze jest naprawdę wygodne i przestronne. Z tyłu pojazdu znajduje się słusznych rozmiarów łazienka z oddzielnym prysznicem.

RIMOR EVO 69 PLUS AUTOMAT (sprzedany)

Duża, komfortowa półintegra z salonem, aneksem kuchennym i częścią nocną z łóżkiem królewskim i możliwością jej oddzielenia za pomocą drzwi od pozostałej części pojazdu. Osobne WC oraz prysznic. W związku z faktem, że w części dziennej znajduje się opuszczane elektrycznie łóżko, auto z powodzeniem zapewnia komfortowe warunki do podróży i odpoczynku dla pięciu osób.

RIMOR EVO 5 (sprzedany)

Bardzo duży kamper, zabudowany na FORDZIE TRANSICIE o pojemności 2 litrów, 130KM. Posiada wszystkie atuty klasycznej alkowy, potężny bagażnik, dużą ilość miejsca wewnątrz, 3 podwójne łóżka, obszerną łazienkę oraz pojemną lodówkę z zamrażalnikiem.

rimor seal 98 p plus (sprzedany)

Idealny kamper dla dużej rodziny lub dwóch mniejszych rodzin chcących wspólnie spędzić wymarzone wakacje. Przemyślany rozkład wnętrza tworzy dwie strefy noclegowe co daje poczucie niezależności. Zabudowa powstała na bazie FIATA DUCATO z silnikiem o pojemności 2,3 litra, 130 KM.

rimor evo 77 plus (sprzedany)

Kompaktowych rozmiarów kamper z dwoma opuszczanymi łóżkami zamiast łóżka stałego. Tył auta zaprojektowany został jako salon, ze stołem i otaczającą go kanapą w kształcie litery „U”. Rezultat: więcej przestrzeni w całym kamperze, co docenimy zwłaszcza podczas niepogody czy zimą, kiedy spędzamy w samochodzie więcej czasu. Zabudowa występuje tylko i wyłącznie na samochodzie FORD TRANSIT, silniki o pojemności 2 litrów, o mocy 130 i 170 KM. Jako opcję możemy auto wyposażyć w automatyczną skrzynię biegów.

rimor evo 5 (SPRZEDANY)

Bardzo duży kamper, zabudowany na FORDZIE TRANSICIE o pojemności 2 litrów, 130KM. Posiada wszystkie atuty klasycznej alkowy, potężny bagażnik, dużą ilość miejsca wewnątrz, 3 podwójne łóżka, obszerną łazienkę oraz pojemną lodówkę z zamrażalnikiem.

rimor seal 12 p plus (sprzedany)

Szybki i zwinny kamper często wybierany przez seniorów lub osoby preferujące aktywny wypoczynek, niezastąpiony dla dziadków z wnuczętami lub ludzi często zmieniających miejsca pobytu. Pomimo swoich niewielkich wymiarów posiada aż sześć miejsc do spania. Zabudowa powstała na bazie FIATA DUCATO, sinik o pojemności 2,3 litra, 130 KM.