Dostępne od ręki

RIMOR EVO SOUND

Rodzinny siedmioosobowy kamper, długości 6970mm. Co oczywiste jako przedstawiciel serii EVO powstaje na bazie FORDA TRANSITA, auto posiada silnik o pojemności 2 litrów o mocy 130 KM i może być zamawiane z AUTOMATYCZNĄ skrzynią biegów. Model SOUND posiada dwa pojedyncze łóżka piętrowe, dwa łóżka dwuosobowe (alkowa i salon) oraz dodatkowe łóżko do spania dla jednej osoby. W części dziennej znajdziemy dwa stoły z dwoma kanapami przy każdym z nich, wnętrze jest naprawdę wygodne i przestronne. Z tyłu pojazdu znajduje się słusznych rozmiarów łazienka z oddzielnym prysznicem.

MC LOUIS NEVIS 822

Komfortowa, przestrzenna integra dla sześciu osób z dużym salonem, opuszczanym łóżkiem z przodu pojazdu, rozkładanym łóżkiem w części wypoczynkowej i poprzecznym dwuosobowym łóżkiem z tyłu. Zbudowana jest na Fiacie DUCATO wyposażonym w silnik o pojemności 2,3 litra. Kamper posiada bardzo bogate wyposażenie, m.in. markizę Dometic, oświetlenie LED pod markizą, centralny zamek dla całej zabudowy, tempomat, radio z bluetooth, kamerę cofania, klimatyzację szoferki, klimatyzację postojową DOMETIC, automatyczną antenę SAT z telewizorem i bagażnik na cztery rowery FIAMMA oraz system solarny z przetwornicą.

RIMOR SEAL 50

Rimor SEAL 50 to jeden z dłuższych kamperów z alkową na podwoziu Fiata Ducato. Ten 6-osobowy pojazd charakteryzuje się przestronnym, jasnym wnętrzem, czterema niezależnymi łóżkami z tyłu i dwuosobowym łóżkiem w alkowie. Jest idealnym wyborem dla dużej rodziny lub grupy przyjaciół, którzy chcą wspólnie podróżować.

CI MAGIS 84 XT PLUS AUTOMAT (SPRZEDANY)

Duża, komfortowa półintegra z salonem, aneksem kuchennym i częścią nocną z dwoma łóżkami wzdłużnymi (plus dostawka) i możliwością jej oddzielenia za pomocą drzwi od pozostałej części pojazdu. Posiada osobne WC oraz prysznic. W części dziennej znajduje się opuszczane elektrycznie łóżko. Auto z powodzeniem zapewnia komfortowe warunki do podróży i odpoczynku dla pięciu osób. To, co wyróżnia ten model, to eleganckie, jasne wnętrze z ozdobnymi elementami i efektownym oświetleniem. Ciekawostką jest głośnik transmitujący dźwięk na zewnątrz pojazdu.

RIMOR EVO 5 (REZERWACJA)

Duży kamper, zabudowany na FORDZIE TRANSICIE z silnikiem o pojemności 2 litrów i mocy 130KM. Auto wyposażone jest w manualną sześciobiegową skrzynię biegów. Samochód posiada wszystkie atuty klasycznej alkowy, potężny bagażnik, dużą ilość miejsca wewnątrz, 3 podwójne łóżka, obszerną łazienkę oraz pojemną lodówkę z zamrażalnikiem. Długość auta nie przekracza siedmiu metrów co ułatwia manewrowanie.

RIMOR KILIG 95 PLUS AUTOMAT (REZERWACJA)

Półintegra zabudowana na FORDZIE TRANSICIE z klasyczną zabudową wnętrza. Strefa nocna to dwa łóżka wzdłuż pojazdu z możliwością ich połączenia dodatkową dostawką, dwie obszerne szafy oraz toaleta i oddzielny prysznic. Część ta jest odrębnym pomieszczeniem, które przedzielają od salonu i aneksu kuchennego drzwi. Salon powstaje po obróceniu foteli szoferki, które w połączeniu z kanapą w kształcie litery „L” i wygodnym fotelem przy drzwiach wejściowych, tworzą wyjątkowo obszerne pomieszczenie. Możliwość regulacji i powiększania blatu stołu, dodatkowo pomaga przy optymalnej aranżacji tego pomieszczenia. Kanapę i fotel, o ile zajdzie taka potrzeba, możemy przebudować w jednoosobowe miejsce do spania. Pod sufitem w salonie znajdziemy też kolejne, w tym przypadku, już dwuosobowe elektrycznie opuszczane łóżko. Na wprost od drzwi wejściwych zagospodarowano miejsce na aneks kuchenny. Po przeciwnej stronie od aneksu zamontowano dużą 141 litrową lodówkę z zamrażalnikiem. Nad lodówką jest miejsce na telewizor.
Samochód ma długość 7308mm. Ten rodzaj zabudowy charakteryzuje również naprawdę duży bagażnik. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 642 kg.

RIMOR EVO 77 PLUS AUTOMAT (SPRZEDANY)

Bardzo popularny i lubiany przez naszych Klientów półzintegrowany kamper teraz już po kilku zmianach na które, wszyscy niecierpliwie czekaliśmy. Na zewnątrz znajdziemy nową grafikę, odświeżone tylne światła zespolone a w standardzie montowane jest oświetlenie zewnętrzne LED. Wewnątrz zmieniło się naprawdę dużo. Nowe jaśniejsze materiały z których wykonana jest zabudowa meblowa i blaty, nowe kolory tapicerki, poprawiony a zarazem wygodniejszy profil siedzeń i kanap, nowy wzór wykładziny podłogowej, zlew kuchenny już w standardzie wyposażony w pokrywę, osłony ochronne ścian kuchni, organizer w wejściu do zabudowy oraz nowy profil drzwi wejściowych. EVO 77 to kompaktowy ale zarazem bardzo przestrzenny wariant modelowy, w którym zaaranżowano dwa salony z dwoma elektrycznie opuszczanymi łóżkami. W opcji otrzymujemy nawet siedem miejsc do spania. Duża lodówka, duża szafa, obszerna łazienka z oddzielnym prysznicem wyposażonym w deszczownicę to standard. Dodatkowo w roku modelowym 2022 silnik o mocy 170KM dla modeli półzintegrowanych oferujemy bez dopłaty. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 676 kg.

RIMOR SEAL 67 PLUS (SPRZEDANY)

Nowa propozycja firmy RIMOR na rok 2021. Nowe meble, nowa tapicerka, odświeżona grafika i inne mniej widoczne zmiany oraz innowacyjne, świeże i odważne propozycje rozkładu wnętrz. Tak jednym zdaniem można scharakteryzować serię SEAL. Model SEAL 67 PLUS to samochód w swojej koncepcji skierowany dla czteroosobowej załogi ale naszym zdaniem najlepiej będzie się tu czuła para. Auto jest niewielkie i tu warto wspomnieć o zaletach krótkich aut, są łatwe w prowadzeniu i manewrowaniu, charakteryzuje je niższe spalanie i niższa masa własna. Pomimo to okazuje się, że na tak ograniczonej powierzchni można zaprojektować naprawdę komfortowego kampera. Salon jest połączony z aneksem kuchennym, można go powiększyć po przez odwrócenie w jego kierunku siedzeń kierowcy i pasażera. Na obu ścianach pojazdu umiejscowiono wygodne, obszerne kanapy, które w razie potrzeby przebudujemy w dwa miejsca sypialne. Stół jest regulowany we wszystkich kierunkach i posiada możliwość powiększania blatu. Nad głowami zainstalowano elektrycznie opuszczane łóżko o imponujących rozmiarach 1400x2200mm. Łóżko jest opuszczane bardzo nisko i nie zasłania światła drzwi wejściowych. Łazienka mieści się za przesuwanymi drzwiami i jest naprawdę duża, zajmuje całą szerokość zabudowy a znajdziemy w niej umywalkę, toaletę, oddzielny prysznic i półki, szuflady i szafki. Za ścianą łazienki swoje miejsce ma obszerny bagażnik do którego dostęp po obu stronach nadwozia zapewniają drzwi serwisowe. Do bagażnika dostaniemy się również z wnętrza pojazdu. Ten rodzaj zabudowy występuje tylko i wyłączni na bazie FIATA DUCATO. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 850 kg.

RIMOR EVO 77 PLUS AUTOMAT FACE LIFTING (SPRZEDANY)

Bardzo popularny i lubiany przez naszych Klientów półzintegrowany kamper teraz już po kilku zmianach na które, wszyscy niecierpliwie czekaliśmy. Na zewnątrz znajdziemy nową grafikę, odświeżone tylne światła zespolone a w standardzie montowane jest oświetlenie zewnętrzne LED. Wewnątrz zmieniło się naprawdę dużo. Nowe jaśniejsze materiały z których wykonana jest zabudowa meblowa i blaty, nowe kolory tapicerki, poprawiony a zarazem wygodniejszy profil siedzeń i kanap, nowy wzór wykładziny podłogowej, zlew kuchenny już w standardzie wyposażony w pokrywę, osłony ochronne ścian kuchni, organizer w wejściu do zabudowy oraz nowy profil drzwi wejściowych. EVO 77 to kompaktowy ale zarazem bardzo przestrzenny wariant modelowy, w którym zaaranżowano dwa salony z dwoma elektrycznie opuszczanymi łóżkami. W opcji otrzymujemy nawet siedem miejsc do spania. Duża lodówka, duża szafa, obszerna łazienka z oddzielnym prysznicem wyposażonym w deszczownicę to standard. Dodatkowo w roku modelowym 2022 silnik o mocy 170KM dla modeli półzintegrowanych oferujemy bez dopłaty. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 676 kg.

RIMOR EVO 5 AUTOMAT FACE LIFTING (SPRZEDANY)

Dobrze znana i lubiana alkowa z klasycznym układem wnętrza. Kamper, zabudowany na FORDZIE TRANSICIE z silnikiem o pojemności 2 litrów i mocy 130KM, teraz już w odświeżonej odsłonie przy projektowaniu której pracownicy producenta wzięli sobie mocno do serca sugestie Klientów. Teraz auta wyposażono w ergonomiczne i wygodne siedzenia i kanapy. Zmieniono również materiały z których wykonane są meble i blaty. Jest naprawdę ciepło i przyjemnie. Dodano lub zmodyfikowano jeszcze kilka elementów a całość prezentuje się naprawdę dobrze. Ale to już oceńcie Państwo sami. Standardowo auto wyposażone jest w manualną sześciobiegową skrzynię biegów, automat dostępny jest w opcji. Samochód jak wspomnieliśmy na wstępie posiada wszystkie atuty klasycznej alkowy, potężny bagażnik, dużą ilość miejsca wewnątrz, 3 podwójne łóżka, obszerną łazienkę oraz pojemną lodówkę z zamrażalnikiem. Długość auta nie przekracza siedmiu metrów co ułatwia manewrowanie. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 722 kg.

RIMOR EVO SOUND (SPRZEDANY)

Rodzinny siedmioosobowy kamper, długości 6970mm. Co oczywiste jako przedstawiciel serii EVO powstaje na bazie FORDA TRANSITA, auto posiada silnik o pojemności 2 litrów o mocy 130 KM i może być zamawiane z AUTOMATYCZNĄ skrzynią biegów. Model SOUND posiada dwa pojedyncze łóżka piętrowe, dwa łóżka dwuosobowe (alkowa i salon) oraz dodatkowe łóżko do spania dla jednej osoby. W części dziennej znajdziemy dwa stoły z dwoma kanapami przy każdym z nich, wnętrze jest naprawdę wygodne i przestronne. Z tyłu pojazdu znajduje się słusznych rozmiarów łazienka z oddzielnym prysznicem.

RIMOR SUPER BRIG 87 PLUS (SPRZEDANY)

Komfortowa półintegra klasy PREMIUM.Jak to na kampera wyższej klasy przystało zabudowa powstaje na podwoziu FIAT DUCATO. Zastosowane materiały i rozwiązania nie pozostawiają wątpliwości z jakiego rodzaju pojazdem mamy przyjemność. W kilku słowach to duża, wysoka i luksusowa półintegra z bezkompromisowymi rozwiązaniami. Obracane fotele szoferki, duży stół z możliwością powiększania i regulacją we wszystkich kierunkach, przemyślany i ergonomiczny kształt mebli, solidna wysokiej jakości okleina, tapicerka, zamki, oświetlenie LED z możliwością regulacji barwy i natężenia, dwufunkcyjna ładowarka, relingi, panoramiczne okno dachowe w standardzie to tylko kilka elementów o których warto wspomnieć o tej zabudowie. SUPER BRIG 87 PLUS posiada klasyczny układ z tylnym łóżkiem poprzecznym i przednim opuszczanym elektrycznie (łóżko nie wchodzi w światło drzwi). Toaleta jet połączona z prysznicem co jest bardzo lubianym i poszukiwanym rozwiązaniem.Dodatkowo duża lodówka, wielka szafa i przepastny bagażnik. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 668 kg.

RIMOR EVO SOUND AUTOMAT FACE LIFTING (SPRZEDANY)

Rodzinny siedmioosobowy kamper, długości 6970mm. Co oczywiste jako przedstawiciel serii EVO powstaje na bazie FORDA TRANSITA, auto posiada silnik o pojemności 2 litrów o mocy 130 KM i może być zamawiane z AUTOMATYCZNĄ skrzynią biegów. Model SOUND posiada dwa pojedyncze łóżka piętrowe, dwa łóżka dwuosobowe (alkowa i salon) oraz dodatkowe łóżko do spania dla jednej osoby. W części dziennej znajdziemy dwa stoły z dwoma kanapami przy każdym z nich, wnętrze jest naprawdę wygodne i przestronne. Z tyłu pojazdu znajduje się słusznych rozmiarów łazienka z oddzielnym prysznicem.

RIMOR EVO 77 PLUS FACE LIFTING (SPRZEDANY)

Bardzo popularny i lubiany przez naszych Klientów półzintegrowany kamper teraz już po kilku zmianach na które, wszyscy niecierpliwie czekaliśmy. Na zewnątrz znajdziemy nową grafikę, odświeżone tylne światła zespolone a w standardzie montowane jest oświetlenie zewnętrzne LED. Wewnątrz zmieniło się naprawdę dużo. Nowe jaśniejsze materiały z których wykonana jest zabudowa meblowa i blaty, nowe kolory tapicerki, poprawiony a zarazem wygodniejszy profil siedzeń i kanap, nowy wzór wykładziny podłogowej, zlew kuchenny już w standardzie wyposażony w pokrywę, osłony ochronne ścian kuchni, organizer w wejściu do zabudowy oraz nowy profil drzwi wejściowych. EVO 77 to kompaktowy ale zarazem bardzo przestrzenny wariant modelowy, w którym zaaranżowano dwa salony z dwoma elektrycznie opuszczanymi łóżkami. W opcji otrzymujemy nawet siedem miejsc do spania. Duża lodówka, duża szafa, obszerna łazienka z oddzielnym prysznicem wyposażonym w deszczownicę to standard. Dodatkowo w roku modelowym 2022 silnik o mocy 170KM dla modeli półzintegrowanych oferujemy bez dopłaty. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 676 kg.

RIMOR EVO 5 AUTOMAT FACE LIFTING (SPRZEDANY)

Dobrze znana i lubiana alkowa z klasycznym układem wnętrza. Kamper, zabudowany na FORDZIE TRANSICIE z silnikiem o pojemności 2 litrów i mocy 130KM, teraz już w odświeżonej odsłonie przy projektowaniu której pracownicy producenta wzięli sobie mocno do serca sugestie Klientów. Teraz auta wyposażono w ergonomiczne i wygodne siedzenia i kanapy. Zmieniono również materiały z których wykonane są meble i blaty. Jest naprawdę ciepło i przyjemnie. Dodano lub zmodyfikowano jeszcze kilka elementów a całość prezentuje się naprawdę dobrze. Ale to już oceńcie Państwo sami. Standardowo auto wyposażone jest w manualną sześciobiegową skrzynię biegów, automat dostępny jest w opcji. Samochód jak wspomnieliśmy na wstępie posiada wszystkie atuty klasycznej alkowy, potężny bagażnik, dużą ilość miejsca wewnątrz, 3 podwójne łóżka, obszerną łazienkę oraz pojemną lodówkę z zamrażalnikiem. Długość auta nie przekracza siedmiu metrów co ułatwia manewrowanie. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 722 kg.

RIMOR EVO 95 PLUS AUTOMAT FACE LIFTING (SPRZEDANY)

Półintegra zabudowana na FORDZIE TRANSICIE z klasyczną zabudową wnętrza. Strefa nocna to dwa łóżka wzdłuż pojazdu z możliwością ich połączenia dodatkową dostawką, dwie obszerne szafy oraz toaleta i oddzielny prysznic. Część ta jest odrębnym pomieszczeniem, które przedzielają od salonu i aneksu kuchennego drzwi. Salon powstaje po obróceniu foteli szoferki, które w połączeniu z kanapą w kształcie litery „L” i wygodnym fotelem przy drzwiach wejściowych, tworzą wyjątkowo obszerne pomieszczenie. Możliwość regulacji i powiększania blatu stołu, dodatkowo pomaga przy optymalnej aranżacji tego pomieszczenia. Kanapę i fotel, o ile zajdzie taka potrzeba, możemy przebudować w jednoosobowe miejsce do spania. Pod sufitem w salonie znajdziemy też kolejne, w tym przypadku, już dwuosobowe elektrycznie opuszczane łóżko. Na wprost od drzwi wejściwych zagospodarowano miejsce na aneks kuchenny. Po przeciwnej stronie od aneksu zamontowano dużą 141 litrową lodówkę z zamrażalnikiem. Nad lodówką jest miejsce na telewizor.
Samochód ma długość 7308mm. Ten rodzaj zabudowy charakteryzuje również naprawdę duży bagażnik. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 642 kg.

RIMOR EVO 77 PLUS AUTOMAT FACE LIFTING (SPRZEDANY)

Bardzo popularny i lubiany przez naszych Klientów półzintegrowany kamper teraz już po kilku zmianach na które, wszyscy niecierpliwie czekaliśmy. Na zewnątrz znajdziemy nową grafikę, odświeżone tylne światła zespolone a w standardzie montowane jest oświetlenie zewnętrzne LED. Wewnątrz zmieniło się naprawdę dużo. Nowe jaśniejsze materiały z których wykonana jest zabudowa meblowa i blaty, nowe kolory tapicerki, poprawiony a zarazem wygodniejszy profil siedzeń i kanap, nowy wzór wykładziny podłogowej, zlew kuchenny już w standardzie wyposażony w pokrywę, osłony ochronne ścian kuchni, organizer w wejściu do zabudowy oraz nowy profil drzwi wejściowych. EVO 77 to kompaktowy ale zarazem bardzo przestrzenny wariant modelowy, w którym zaaranżowano dwa salony z dwoma elektrycznie opuszczanymi łóżkami. W opcji otrzymujemy nawet siedem miejsc do spania. Duża lodówka, duża szafa, obszerna łazienka z oddzielnym prysznicem wyposażonym w deszczownicę to standard. Dodatkowo w roku modelowym 2022 silnik o mocy 170KM dla modeli półzintegrowanych oferujemy bez dopłaty. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 676 kg.

RIMOR EVO 77 PLUS FACE LIFTING (SPRZEDANY)

Bardzo popularny i lubiany przez naszych Klientów półzintegrowany kamper teraz już po kilku zmianach na które, wszyscy niecierpliwie czekaliśmy. Na zewnątrz znajdziemy nową grafikę, odświeżone tylne światła zespolone a w standardzie montowane jest oświetlenie zewnętrzne LED. Wewnątrz zmieniło się naprawdę dużo. Nowe jaśniejsze materiały z których wykonana jest zabudowa meblowa i blaty, nowe kolory tapicerki, poprawiony a zarazem wygodniejszy profil siedzeń i kanap, nowy wzór wykładziny podłogowej, zlew kuchenny już w standardzie wyposażony w pokrywę, osłony ochronne ścian kuchni, organizer w wejściu do zabudowy oraz nowy profil drzwi wejściowych. EVO 77 to kompaktowy ale zarazem bardzo przestrzenny wariant modelowy, w którym zaaranżowano dwa salony z dwoma elektrycznie opuszczanymi łóżkami. W opcji otrzymujemy nawet siedem miejsc do spania. Duża lodówka, duża szafa, obszerna łazienka z oddzielnym prysznicem wyposażonym w deszczownicę to standard. Dodatkowo w roku modelowym 2022 silnik o mocy 170KM dla modeli półzintegrowanych oferujemy bez dopłaty. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 676 kg.

RIMOR EVO 5 AUTOMAT FACE LIFTING (SPRZEDANY)

Dobrze znana i lubiana alkowa z klasycznym układem wnętrza. Kamper, zabudowany na FORDZIE TRANSICIE z silnikiem o pojemności 2 litrów i mocy 130KM, teraz już w odświeżonej odsłonie przy projektowaniu której pracownicy producenta wzięli sobie mocno do serca sugestie Klientów. Teraz auta wyposażono w ergonomiczne i wygodne siedzenia i kanapy. Zmieniono również materiały z których wykonane są meble i blaty. Jest naprawdę ciepło i przyjemnie. Dodano lub zmodyfikowano jeszcze kilka elementów a całość prezentuje się naprawdę dobrze. Ale to już oceńcie Państwo sami. Standardowo auto wyposażone jest w manualną sześciobiegową skrzynię biegów, automat dostępny jest w opcji. Samochód jak wspomnieliśmy na wstępie posiada wszystkie atuty klasycznej alkowy, potężny bagażnik, dużą ilość miejsca wewnątrz, 3 podwójne łóżka, obszerną łazienkę oraz pojemną lodówkę z zamrażalnikiem. Długość auta nie przekracza siedmiu metrów co ułatwia manewrowanie. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 722 kg.

RIMOR EVO 95 PLUS FACE LIFTING (SPRZEDANY)

Półintegra zabudowana na FORDZIE TRANSICIE z klasyczną zabudową wnętrza. Strefa nocna to dwa łóżka wzdłuż pojazdu z możliwością ich połączenia dodatkową dostawką, dwie obszerne szafy oraz toaleta i oddzielny prysznic. Część ta jest odrębnym pomieszczeniem, które przedzielają od salonu i aneksu kuchennego drzwi. Salon powstaje po obróceniu foteli szoferki, które w połączeniu z kanapą w kształcie litery „L” i wygodnym fotelem przy drzwiach wejściowych, tworzą wyjątkowo obszerne pomieszczenie. Możliwość regulacji i powiększania blatu stołu, dodatkowo pomaga przy optymalnej aranżacji tego pomieszczenia. Kanapę i fotel, o ile zajdzie taka potrzeba, możemy przebudować w jednoosobowe miejsce do spania. Pod sufitem w salonie znajdziemy też kolejne, w tym przypadku, już dwuosobowe elektrycznie opuszczane łóżko. Na wprost od drzwi wejściwych zagospodarowano miejsce na aneks kuchenny. Po przeciwnej stronie od aneksu zamontowano dużą 150 litrową lodówkę z zamrażalnikiem. Nad lodówką jest miejsce na telewizor.
Samochód ma długość 7308mm. Ten rodzaj zabudowy charakteryzuje również naprawdę duży bagażnik. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 642 kg.

RIMOR EVO 5 AUTOMAT FACE LIFTING (SPRZEDANY)

Dobrze znana i lubiana alkowa z klasycznym układem wnętrza. Kamper, zabudowany na FORDZIE TRANSICIE z silnikiem o pojemności 2 litrów i mocy 130KM, teraz już w odświeżonej odsłonie przy projektowaniu której pracownicy producenta wzięli sobie mocno do serca sugestie Klientów. Teraz auta wyposażono w ergonomiczne i wygodne siedzenia i kanapy. Zmieniono również materiały z których wykonane są meble i blaty. Jest naprawdę ciepło i przyjemnie. Dodano lub zmodyfikowano jeszcze kilka elementów a całość prezentuje się naprawdę dobrze. Ale to już oceńcie Państwo sami. Standardowo auto wyposażone jest w manualną sześciobiegową skrzynię biegów, automat dostępny jest w opcji. Samochód jak wspomnieliśmy na wstępie posiada wszystkie atuty klasycznej alkowy, potężny bagażnik, dużą ilość miejsca wewnątrz, 3 podwójne łóżka, obszerną łazienkę oraz pojemną lodówkę z zamrażalnikiem. Długość auta nie przekracza siedmiu metrów co ułatwia manewrowanie. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 633 kg.

RIMOR EVO 5 AUTOMAT FACE LIFTING (SPRZEDANY)

Dobrze znana i lubiana alkowa z klasycznym układem wnętrza. Kamper, zabudowany na FORDZIE TRANSICIE z silnikiem o pojemności 2 litrów i mocy 130KM, teraz już w odświeżonej odsłonie przy projektowaniu której pracownicy producenta wzięli sobie mocno do serca sugestie Klientów. Teraz auta wyposażono w ergonomiczne i wygodne siedzenia i kanapy. Zmieniono również materiały z których wykonane są meble i blaty. Jest naprawdę ciepło i przyjemnie. Dodano lub zmodyfikowano jeszcze kilka elementów a całość prezentuje się naprawdę dobrze. Ale to już oceńcie Państwo sami. Standardowo auto wyposażone jest w manualną sześciobiegową skrzynię biegów, automat dostępny jest w opcji. Samochód jak wspomnieliśmy na wstępie posiada wszystkie atuty klasycznej alkowy, potężny bagażnik, dużą ilość miejsca wewnątrz, 3 podwójne łóżka, obszerną łazienkę oraz pojemną lodówkę z zamrażalnikiem. Długość auta nie przekracza siedmiu metrów co ułatwia manewrowanie. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 633 kg.

RIMOR EVO 5 FACE LIFTING (SPRZEDANY)

Dobrze znana i lubiana alkowa z klasycznym układem wnętrza. Kamper, zabudowany na FORDZIE TRANSICIE z silnikiem o pojemności 2 litrów i mocy 130KM, teraz już w odświeżonej odsłonie przy projektowaniu której pracownicy producenta wzięli sobie mocno do serca sugestie Klientów. Teraz auta wyposażono w ergonomiczne i wygodne siedzenia i kanapy. Zmieniono również materiały z których wykonane są meble i blaty. Jest naprawdę ciepło i przyjemnie. Dodano lub zmodyfikowano jeszcze kilka elementów a całość prezentuje się naprawdę dobrze. Ale to już oceńcie Państwo sami. Standardowo auto wyposażone jest w manualną sześciobiegową skrzynię biegów, automat dostępny jest w opcji. Samochód jak wspomnieliśmy na wstępie posiada wszystkie atuty klasycznej alkowy, potężny bagażnik, dużą ilość miejsca wewnątrz, 3 podwójne łóżka, obszerną łazienkę oraz pojemną lodówkę z zamrażalnikiem. Długość auta nie przekracza siedmiu metrów co ułatwia manewrowanie. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 633 kg.

RIMOR EVO 5 FACE LIFTING (SPRZEDANY)

Dobrze znana i lubiana alkowa z klasycznym układem wnętrza. Kamper, zabudowany na FORDZIE TRANSICIE z silnikiem o pojemności 2 litrów i mocy 130KM, teraz już w odświeżonej odsłonie przy projektowaniu której pracownicy producenta wzięli sobie mocno do serca sugestie Klientów. Teraz auta wyposażono w ergonomiczne i wygodne siedzenia i kanapy. Zmieniono również materiały z których wykonane są meble i blaty. Jest naprawdę ciepło i przyjemnie. Dodano lub zmodyfikowano jeszcze kilka elementów a całość prezentuje się naprawdę dobrze. Ale to już oceńcie Państwo sami. Standardowo auto wyposażone jest w manualną sześciobiegową skrzynię biegów, automat dostępny jest w opcji. Samochód jak wspomnieliśmy na wstępie posiada wszystkie atuty klasycznej alkowy, potężny bagażnik, dużą ilość miejsca wewnątrz, 3 podwójne łóżka, obszerną łazienkę oraz pojemną lodówkę z zamrażalnikiem. Długość auta nie przekracza siedmiu metrów co ułatwia manewrowanie. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 633 kg.

RIMOR EVO 95 PLUS (SPRZEDANY)

Półintegra zabudowana na FORDZIE TRANSICIE z klasyczną zabudową wnętrza. Strefa nocna to dwa łóżka wzdłuż pojazdu z możliwością ich połączenia dodatkową dostawką, dwie obszerne szafy oraz toaleta i oddzielny prysznic. Część ta jest odrębnym pomieszczeniem, które przedzielają od salonu i aneksu kuchennego drzwi. Salon powstaje po obróceniu foteli szoferki, które w połączeniu z kanapą w kształcie litery „L” i wygodnym fotelem przy drzwiach wejściowych, tworzą wyjątkowo obszerne pomieszczenie. Możliwość regulacji i powiększania blatu stołu, dodatkowo pomaga przy optymalnej aranżacji tego pomieszczenia. Kanapę i fotel, o ile zajdzie taka potrzeba, możemy przebudować w jednoosobowe miejsce do spania. Pod sufitem w salonie znajdziemy też kolejne, w tym przypadku, już dwuosobowe elektrycznie opuszczane łóżko. Na wprost od drzwi wejściwych zagospodarowano miejsce na aneks kuchenny. Po przeciwnej stronie od aneksu zamontowano dużą 150 litrową lodówkę z zamrażalnikiem. Nad lodówką jest miejsce na telewizor.
Samochód ma długość 7308mm. Ten rodzaj zabudowy charakteryzuje również naprawdę duży bagażnik. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 642 kg.

RIMOR EVO SOUND AUTOMAT (SPRZEDANY)

Rodzinny siedmioosobowy kamper, długości 6970mm. Co oczywiste jako przedstawiciel serii EVO powstaje na bazie FORDA TRANSITA, auto posiada silnik o pojemności 2 litrów o mocy 130 KM i może być zamawiane z AUTOMATYCZNĄ skrzynią biegów. Model SOUND posiada dwa pojedyncze łóżka piętrowe, dwa łóżka dwuosobowe (alkowa i salon) oraz dodatkowe łóżko do spania dla jednej osoby. W części dziennej znajdziemy dwa stoły z dwoma kanapami przy każdym z nich, wnętrze jest naprawdę wygodne i przestronne. Z tyłu pojazdu znajduje się słusznych rozmiarów łazienka z oddzielnym prysznicem.

RIMOR EVO 66 PLUS AUTOMAT (SPRZEDANY)

Ten model to jeszcze bardziej przestrzenna i komfortowa odmiana auta z tzw. łóżkiem królewskim. Kamper ma aż 7338 mm długości lecz na pokład zabiera tylko 4 osoby. O ile część sypialna bardzo przypomina model EVO 69 o tyle przedni salon to już zupełnie inna koncepcja. Oczywiście nadal pod sufitem zanajduje się elektrycznie opuszczane łóżko ale wygospodarowano tu dużo więcej miejsca. Obracane fotele szoferki w połączeniu z wygodnymi kanapami po obu stronach zabudowy i regulowanym stołem dają poczucie dużej swobody. Auto jest wyposażone w 170 konny silnik, panoramiczne okno dachowe oraz pakiety, BRONZE PACK, CAMPER PREMIUM PACK i VISIBILITY PACK HIGH 2.

RIMOR EVO 77 PLUS AUTOMAT (SPRZEDANY)

Bardzo popularny i lubiany przez naszych Klientów półzintegrowany kamper. Kompaktowy ale zarazem bardzo przestrzenny model, w którym zaaranżowano dwa salony z dwoma elektrycznie opuszczanymi łóżkami. W opcji otrzymujemy nawet siedem miejsc do spania. Duża lodówka, duża szafa, obszerna łazienka z oddzielnym prysznicem wyposażonym w deszczownicę to standard. Auto solidnie doposażone, silnik o mocy 170KM, pakiety FORD i RIMOR, opcjonalna tapicerka, dodatkowo panoramiczne okno dachowe oraz zestaw do stworzenia dodatkowego łóżka a to jeszcze nie wszystko…… . Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 676 kg.

RIMOR EVO 95 PLUS AUTOMAT (SPRZEDANY)

Półintegra zabudowana na FORDZIE TRANSICIE z klasyczną zabudową wnętrza. Strefa nocna to dwa łóżka wzdłuż pojazdu z możliwością ich połączenia dodatkową dostawką, dwie obszerne szafy oraz toaleta i oddzielny prysznic. Część ta jest odrębnym pomieszczeniem, które przedzielają od salonu i aneksu kuchennego drzwi. Salon powstaje po obróceniu foteli szoferki, które w połączeniu z kanapą w kształcie litery „L” i wygodnym fotelem przy drzwiach wejściowych, tworzą wyjątkowo obszerne pomieszczenie. Możliwość regulacji i powiększania blatu stołu, dodatkowo pomaga przy optymalnej aranżacji tego pomieszczenia. Kanapę i fotel, o ile zajdzie taka potrzeba, możemy przebudować w jednoosobowe miejsce do spania. Pod sufitem w salonie znajdziemy też kolejne, w tym przypadku, już dwuosobowe elektrycznie opuszczane łóżko. Na wprost od drzwi wejściwych zagospodarowano miejsce na aneks kuchenny. Po przeciwnej stronie od aneksu zamontowano dużą 150 litrową lodówkę z zamrażalnikiem. Nad lodówką jest miejsce na telewizor.
Samochód ma długość 7308mm. Ten rodzaj zabudowy charakteryzuje również naprawdę duży bagażnik. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 642 kg.

RIMOR EVO 77 PLUS AUTOMAT (SPRZEDANY)

Bardzo popularny i lubiany przez naszych Klientów półzintegrowany kamper. Kompaktowy ale zarazem bardzo przestrzenny model, w którym zaaranżowano dwa salony z dwoma elektrycznie opuszczanymi łóżkami. W opcji otrzymujemy nawet siedem miejsc do spania. Duża lodówka, duża szafa, obszerna łazienka z oddzielnym prysznicem wyposażonym w deszczownicę to standard. Auto solidnie doposażone, silnik o mocy 170KM, pakiety FORD i RIMOR, opcjonalna tapicerka, dodatkowo panoramiczne okno dachowe oraz zestaw do stworzenia dodatkowego łóżka a to jeszcze nie wszystko…… . Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 676 kg.

RIMOR EVO 5 AUTOMAT (SPRZEDANY)

Duży kamper, zabudowany na FORDZIE TRANSICIE z silnikiem o pojemności 2 litrów i mocy 130KM. Standardowo auto wyposażone jest w manualną sześciobiegową skrzynię biegów, automat dostępny jest w opcji. Samochód posiada wszystkie atuty klasycznej alkowy, potężny bagażnik, dużą ilość miejsca wewnątrz, 3 podwójne łóżka, obszerną łazienkę oraz pojemną lodówkę z zamrażalnikiem. Długość auta nie przekracza siedmiu metrów co ułatwia manewrowanie. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 722 kg.

RIMOR EVO 69 PLUS (SPRZEDANY)

Duża, komfortowa półintegra z salonem, aneksem kuchennym i częścią nocną z łóżkiem królewskim i możliwością jej oddzielenia za pomocą drzwi od pozostałej części pojazdu. Osobne WC oraz prysznic. W związku z faktem, że w części dziennej znajduje się opuszczane elektrycznie łóżko, auto z powodzeniem zapewnia komfortowe warunki do podróży i odpoczynku dla pięciu osób. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 667 kg.

RIMOR EVO 95 PLUS AUTOMAT (SPRZEDANY)

Półintegra zabudowana na FORDZIE TRANSICIE z klasyczną zabudową wnętrza. Strefa nocna to dwa łóżka wzdłuż pojazdu z możliwością ich połączenia dodatkową dostawką, dwie obszerne szafy oraz toaleta i oddzielny prysznic. Część ta jest odrębnym pomieszczeniem, które przedzielają od salonu i aneksu kuchennego drzwi. Salon powstaje po obróceniu foteli szoferki, które w połączeniu z kanapą w kształcie litery „L” i wygodnym fotelem przy drzwiach wejściowych, tworzą wyjątkowo obszerne pomieszczenie. Możliwość regulacji i powiększania blatu stołu, dodatkowo pomaga przy optymalnej aranżacji tego pomieszczenia. Kanapę i fotel, o ile zajdzie taka potrzeba, możemy przebudować w jednoosobowe miejsce do spania. Pod sufitem w salonie znajdziemy też kolejne, w tym przypadku, już dwuosobowe elektrycznie opuszczane łóżko. Na wprost od drzwi wejściwych zagospodarowano miejsce na aneks kuchenny. Po przeciwnej stronie od aneksu zamontowano dużą 150 litrową lodówkę z zamrażalnikiem. Nad lodówką jest miejsce na telewizor.
Samochód ma długość 7308mm. Ten rodzaj zabudowy charakteryzuje również naprawdę duży bagażnik. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 642 kg.

RIMOR EVO 77 PLUS (SPRZEDANY)

Bardzo popularny i lubiany przez naszych Klientów półzintegrowany kamper. Kompaktowy ale zarazem bardzo przestrzenny model, w którym zaaranżowano dwa salony z dwoma elektrycznie opuszczanymi łóżkami. W opcji otrzymujemy nawet siedem miejsc do spania. Duża lodówka, duża szafa, obszerna łazienka z oddzielnym prysznicem wyposażonym w deszczownicę to standard. Auto solidnie doposażone, silnik o mocy 170KM, pakiety FORD i RIMOR, opcjonalna tapicerka, dodatkowo panoramiczne okno dachowe oraz zestaw do stworzenia dodatkowego łóżka a to jeszcze nie wszystko…… . Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 676 kg.

RIMOR EVO SOUND AUTOMAT (SPRZEDANY)

Rodzinny siedmioosobowy kamper, długości 6970mm. Co oczywiste jako przedstawiciel serii EVO powstaje na bazie FORDA TRANSITA, auto posiada silnik o pojemności 2 litrów o mocy 130 KM i może być zamawiane z AUTOMATYCZNĄ skrzynią biegów. Model SOUND posiada dwa pojedyncze łóżka piętrowe, dwa łóżka dwuosobowe (alkowa i salon) oraz dodatkowe łóżko do spania dla jednej osoby. W części dziennej znajdziemy dwa stoły z dwoma kanapami przy każdym z nich, wnętrze jest naprawdę wygodne i przestronne. Z tyłu pojazdu znajduje się słusznych rozmiarów łazienka z oddzielnym prysznicem.

RIMOR EVO 5 (SPRZEDANY)

Duży kamper, zabudowany na FORDZIE TRANSICIE z silnikiem o pojemności 2 litrów i mocy 130KM. Standardowo auto wyposażone jest w manualną sześciobiegową skrzynię biegów, automat dostępny jest w opcji. Samochód posiada wszystkie atuty klasycznej alkowy, potężny bagażnik, dużą ilość miejsca wewnątrz, 3 podwójne łóżka, obszerną łazienkę oraz pojemną lodówkę z zamrażalnikiem. Długość auta nie przekracza siedmiu metrów co ułatwia manewrowanie. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 722 kg.

RIMOR EVO SOUND AUTOMAT (SPRZEDANY)

Rodzinny siedmioosobowy kamper, długości 6970mm. Co oczywiste jako przedstawiciel serii EVO powstaje na bazie FORDA TRANSITA, auto posiada silnik o pojemności 2 litrów o mocy 130 KM i może być zamawiane z AUTOMATYCZNĄ skrzynią biegów. Model SOUND posiada dwa pojedyncze łóżka piętrowe, dwa łóżka dwuosobowe (alkowa i salon) oraz dodatkowe łóżko do spania dla jednej osoby. W części dziennej znajdziemy dwa stoły z dwoma kanapami przy każdym z nich, wnętrze jest naprawdę wygodne i przestronne. Z tyłu pojazdu znajduje się słusznych rozmiarów łazienka z oddzielnym prysznicem.

RIMOR EVO SOUND (SPRZEDANY)

Rodzinny siedmioosobowy kamper, długości 6970mm. Co oczywiste jako przedstawiciel serii EVO powstaje na bazie FORDA TRANSITA, auto posiada silnik o pojemności 2 litrów o mocy 130 KM i może być zamawiane z AUTOMATYCZNĄ skrzynią biegów. Model SOUND posiada dwa pojedyncze łóżka piętrowe, dwa łóżka dwuosobowe (alkowa i salon) oraz dodatkowe łóżko do spania dla jednej osoby. W części dziennej znajdziemy dwa stoły z dwoma kanapami przy każdym z nich, wnętrze jest naprawdę wygodne i przestronne. Z tyłu pojazdu znajduje się słusznych rozmiarów łazienka z oddzielnym prysznicem.

RIMOR EVO 77 PLUS AUTOMAT (SPRZEDANY)

Bardzo popularny i lubiany przez naszych Klientów półzintegrowany kamper. Kompaktowy ale zarazem bardzo przestrzenny model, w którym zaaranżowano dwa salony z dwoma elektrycznie opuszczanymi łóżkami. Duża lodówka, duża szafa, obszerna łazienka z oddzielnym prysznicem wyposażonym w deszczownicę to standard. W aucie zamontowano automatyczną skrzynię biegów i silnik o mocy 170KM, Znajdziemy w nim również pakiety FORD i RIMOR, panoramiczne okno dachowe, opcjonalną tapicerka DISCOVER, TRUM-ę C6, podgrzewany zbiornik szarej wody, relingi dachowe, drabinę, bagażnik na cztery rowery, markizę, SOG oraz kamerę i czujniki cofania. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 676 kg.

RIMOR EVO 77 PLUS AUTOMAT (SPRZEDANY)

Bardzo popularny i lubiany przez naszych Klientów półzintegrowany kamper. Kompaktowy ale zarazem bardzo przestrzenny model, w którym zaaranżowano dwa salony z dwoma elektrycznie opuszczanymi łóżkami. Duża lodówka, duża szafa, obszerna łazienka z oddzielnym prysznicem wyposażonym w deszczownicę to standard. W aucie zamontowano automatyczną skrzynię biegów i silnik o mocy 170KM, Znajdziemy w nim również pakiety FORD i RIMOR, panoramiczne okno dachowe, opcjonalną tapicerka DISCOVER, TRUM-ę C6, podgrzewany zbiornik szarej wody, relingi dachowe, drabinę, bagażnik na cztery rowery, markizę, SOG oraz kamerę i czujniki cofania. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 676 kg.

RIMOR EVO SOUND AUTOMAT (SPRZEDANY)

Rodzinny siedmioosobowy kamper o długości 6970mm. Co oczywiste jako przedstawiciel serii EVO powstaje na bazie FORDA TRANSITA, auto wyposażone jest silnik o pojemności 2 litrów o mocy 130 KM. Opcjonalnie może być zamawiany z automatyczną skrzynią biegów. Model SOUND pomimo kompaktowych rozmiarów posiada bardzo przestronne wnętrze, dwa pojedyncze łóżka piętrowe, dwa łóżka dwuosobowe (alkowa i salon) oraz dodatkowe łóżko do spania dla jednej osoby oraz siedem chomologowanych miejsc do jazdy. To czyni z auta prawdziwy autobus. Drzwi wejściowe do zabudowy przesunięto maksymalnie w kierunku tyłu auta co po pierwsze pozytywnie wpłynęło na ergonomię wnętrza a po drugie pozwoliło wygospodarować dużą łazienkę z oddzielnym prysznicem. Rozwiązanie to również bardzo ułatwia nam adaptację miejsca pod markizą. Bez problemu ustawimy tam obszerny stół i fotele dla całej załogi. Aneks kuchenny urządzono przy wyjściu a od kanap i łóżek oddzielono pokaźnych rozmiarów ścianą co ułatwia wentylację i zabezpiecza tapicerkę przed niespodziankami, które mogą nas spotkać podczas przygotowywania posiłków. Projektanci nie zapomnieli o miejscu na garnki, ubrania, wyposażenie kempingowe czy mniej lub więcej potrzebne rzeczy. W kamperze znajdziemy naprawdę dużo tak niezbędnych podczas podróży szaf, schowków i półeczek. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 729 kg.

RIMOR EVO 95 PLUS AUTOMAT (SPRZEDANY)

Półintegra zabudowana na FORDZIE TRANSICIE z klasyczną zabudową wnętrza. Strefa nocna to dwa łóżka wzdłuż pojazdu z możliwością ich połączenia dodatkową dostawką, dwie obszerne szafy oraz toaleta i oddzielny prysznic. Część ta jest odrębnym pomieszczeniem, które przedzielają od salonu i aneksu kuchennego drzwi. Salon powstaje po obróceniu foteli szoferki, które w połączeniu z kanapą w kształcie litery „L” i wygodnym fotelem przy drzwiach wejściowych, tworzą wyjątkowo obszerne pomieszczenie. Możliwość regulacji i powiększania blatu stołu, dodatkowo pomaga przy optymalnej aranżacji tego pomieszczenia. Kanapę i fotel, o ile zajdzie taka potrzeba, możemy przebudować w jednoosobowe miejsce do spania. Pod sufitem w salonie znajdziemy też kolejne, w tym przypadku, już dwuosobowe elektrycznie opuszczane łóżko. Na wprost od drzwi wejściwych zagospodarowano miejsce na aneks kuchenny. Po przeciwnej stronie od aneksu zamontowano dużą 150 litrową lodówkę z zamrażalnikiem. Nad lodówką jest miejsce na telewizor.
Samochód ma długość 7308mm. Ten rodzaj zabudowy charakteryzuje również naprawdę duży bagażnik. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 642 kg.

RIMOR EVO 77 PLUS AUTOMAT (SPRZEDANY)

Bardzo popularny i lubiany przez naszych Klientów półzintegrowany kamper. Kompaktowy ale zarazem bardzo przestrzenny model, w którym zaaranżowano dwa salony z dwoma elektrycznie opuszczanymi łóżkami. W opcji otrzymujemy nawet siedem miejsc do spania. Duża lodówka, duża szafa, obszerna łazienka z oddzielnym prysznicem wyposażonym w deszczownicę to standard. Auto w bardzo luksusowej i bogato wyposażonej odsłonie, WERSJA ZIMOWA, nadwozie w kolorze KAPOOR RED metallic, silnik o mocy 170KM, AUTOMATYCZNA SKRZYNIA BIEGÓW, pakiety FORD i RIMOR, rozbudowany system multimedialny FORD, SKÓRZANA TAPICERKA dodatkowo panoramiczne okno dachowe, zewnętrzne przyłącze gazowe i wodne, ogrzewana podłoga oraz zestaw do stworzenia dodatkowego łóżka a to jeszcze nie wszystko….. Proponowana konfiguracja zaskoczy najbardziej wymagających amatorów karawaningu. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 676 kg.

RIMOR EVO 77 PLUS AUTOMAT (SPRZEDANY)

Bardzo popularny i lubiany przez naszych Klientów półzintegrowany kamper. Kompaktowy ale zarazem bardzo przestrzenny model, w którym zaaranżowano dwa salony z dwoma elektrycznie opuszczanymi łóżkami. W opcji otrzymujemy nawet siedem miejsc do spania. Duża lodówka, duża szafa, obszerna łazienka z oddzielnym prysznicem wyposażonym w deszczownicę to standard. Auto w bardzo bogato wyposażonej odsłonie, WERSJA ZIMOWA, nadwozie w kolorze DIFFUSED SILVER metallic, silnik o mocy 170KM, AUTOMATYCZNA SKRZYNIA BIEGÓW, pakiety FORD i RIMOR, opcjonalna tapicerka, dodatkowo panoramiczne okno dachowe, zewnętrzne przyłącze gazowe i wodne oraz zestaw do stworzenia dodatkowego łóżka a to jeszcze nie wszystko…… Proponowana konfiguracja zaskoczy najbardziej wymagających amatorów karawaningu. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 676 kg.

MOBILVETTA K-YACHT 86 TEKNO LINE (SPRZEDANY)

Najwyższej jakości w pełni zintegrowany, luksusowy samochód kempingowy z dużą i jasną częścią dzienną. Przytulne wnętrze o bezkompromisowych wymiarach w standardzie wykończenia (cappuccino) jest przytulne i niezwykle przemyślane,nie zabraknie tu klimatu i niezbędnych drobiazgów. To prawdziwy dom na kołach.

MOBILVETTA KEA P 67 (SPRZEDANY)

Włoski design, niespotykany komfort, najwyższa jakość użytych materiałów, bogate wnętrza, przemyślane rozwiązania, 10 letnia gwarancja. Tak w skrócie można scharakteryzować kampery spod znaku Mobilvetta. Kea P67 to półzintegrowany czteroosobowy kamper z poprzecznym łóżkiem z tyłu pojazdu. Toaleta jest połączona z kabiną prysznicową. W zabudowie znajdziemy również dużą szafę, automatyczną lodówkę z oddzielnym zamrażalnikiem, funkcjonalną wyspę kuchenną, komfortowy salon w kształcie litery „L”, elektrycznie opuszczane łóżko, LED-owe oświetlenie, mnóstwo praktycznych schowków i szafek, podwójną podłogę i TRUMĘ C6. Bagażnik jest duży i ustawny.

RIMOR EVO 69 PLUS (SPRZEDANY)

Duża, komfortowa półintegra z salonem, aneksem kuchennym i częścią nocną z łóżkiem królewskim i możliwością jej oddzielenia za pomocą drzwi od pozostałej części pojazdu. Osobne WC oraz prysznic. W związku z faktem, że w części dziennej znajduje się opuszczane elektrycznie łóżko, auto z powodzeniem zapewnia komfortowe warunki do podróży i odpoczynku dla pięciu osób. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 667 kg.

RIMOR EVO 5 (SPRZEDANY)

Duży kamper, zabudowany na FORDZIE TRANSICIE z silnikiem o pojemności 2 litrów i mocy 130KM. Standardowo auto wyposażone jest w manualną sześciobiegową skrzynię biegów, automat dostępny jest w opcji. Samochód posiada wszystkie atuty klasycznej alkowy, potężny bagażnik, dużą ilość miejsca wewnątrz, 3 podwójne łóżka, obszerną łazienkę oraz pojemną lodówkę z zamrażalnikiem. Długość auta nie przekracza siedmiu metrów co ułatwia manewrowanie. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 722 kg.

RIMOR EVO 5 (SPRZEDANY)

Duży kamper, zabudowany na FORDZIE TRANSICIE z silnikiem o pojemności 2 litrów i mocy 130KM. Standardowo auto wyposażone jest w manualną sześciobiegową skrzynię biegów, automat dostępny jest w opcji. Samochód posiada wszystkie atuty klasycznej alkowy, potężny bagażnik, dużą ilość miejsca wewnątrz, 3 podwójne łóżka, obszerną łazienkę oraz pojemną lodówkę z zamrażalnikiem. Długość auta nie przekracza siedmiu metrów co ułatwia manewrowanie. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 722 kg.

RIMOR EVO 95 PLUS (SPRZEDANY)

Półintegra zabudowana na FORDZIE TRANSICIE z klasyczną zabudową wnętrza. Strefa nocna to dwa łóżka wzdłuż pojazdu z możliwością ich połączenia dodatkową dostawką, dwie obszerne szafy oraz toaleta i oddzielny prysznic. Część ta jest odrębnym pomieszczeniem, które przedzielają od salonu i aneksu kuchennego drzwi. Salon powstaje po obróceniu foteli szoferki, które w połączeniu z kanapą w kształcie litery „L” i wygodnym fotelem przy drzwiach wejściowych, tworzą wyjątkowo obszerne pomieszczenie. Możliwość regulacji i powiększania blatu stołu, dodatkowo pomaga przy optymalnej aranżacji tego pomieszczenia. Kanapę i fotel, o ile zajdzie taka potrzeba, możemy przebudować w jednoosobowe miejsce do spania. Pod sufitem w salonie znajdziemy też kolejne, w tym przypadku, już dwuosobowe elektrycznie opuszczane łóżko. Na wprost od drzwi wejściwych zagospodarowano miejsce na aneks kuchenny. Po przeciwnej stronie od aneksu zamontowano dużą 150 litrową lodówkę z zamrażalnikiem. Nad lodówką jest miejsce na telewizor.
Samochód ma długość 7308mm. Ten rodzaj zabudowy charakteryzuje również naprawdę duży bagażnik. Ładowność kampera w wersji podstawowej wynosi 642 kg.

RIMOR EVO 66 PLUS (SPRZEDANY)

Ten model to jeszcze bardziej przestrzenna i komfortowa odmiana auta z tzw. łóżkiem królewskim. Kamper ma aż 7338 mm długości lecz na pokład zabiera tylko 4 osoby. O ile część sypialna bardzo przypomina model EVO 69 o tyle przedni salon to już zupełnie inna koncepcja. Oczywiście nadal pod sufitem zanajduje się elektrycznie opuszczane łóżko ale wygospodarowano tu dużo więcej miejsca. Obracane fotele szoferki w połączeniu z wygodnymi kanapami po obu stronach zabudowy i regulowanym stołem dają poczucie dużej swobody. Auto jest wyposażone w 170 konny silnik, panoramiczne okno dachowe oraz pakiety, BRONZE PACK, CAMPER PREMIUM PACK i VISIBILITY PACK HIGH 2.

RIMOR HORUS 45 (SPRZEDANY)

Samochód kempingowy zabudowany w standardowym nadwoziu FIATA DUCATO L3H2. Auto dzięki swoim kompaktowym wymiarom idealnie sprawdza się gdy poruszamy się w mieście, planujemy intensywne zwiedzanie, ale również jeśli pracujemy w terenie. Jest też „szybki” i łatwy w manewrowaniu.

RIMOR EVO 77 PLUS AUTOMAT (SPRZEDANY)

RIMOR EVO 77 PLUS czyli nasza flagowa propozycja krótkiej ale przestrzennej półintegry zabudowanej na Fordzie Transicie z dwoma opuszczanymi elektrycznie łóżkami i kanapą w kształcie litery „U”. To już ostatnia 77, którą możemy zaproponować w bieżącym roku. Auto dodatkowo wyposażone jest w lubianą i poszukiwaną automatyczną skrzynię biegów, silnik o mocy 170 KM, panoramiczne okno dachowe oraz pakiety BRONZE PACK, CAMPER PREMIUM PACK i VISIBILITY PACK HIGH 2.

 

RIMOR EVO SOUND (SPRZEDANY)

Rodzinny siedmioosobowy kamper, długości 6970mm. Co oczywiste jako przedstawiciel serii EVO powstaje na bazie FORDA TRANSITA, auto posiada silnik o pojemności 2 litrów o mocy 130 KM i może być zamawiane z AUTOMATYCZNĄ skrzynią biegów. Model SOUND posiada dwa pojedyncze łóżka piętrowe, dwa łóżka dwuosobowe (alkowa i salon) oraz dodatkowe łóżko do spania dla jednej osoby. W części dziennej znajdziemy dwa stoły z dwoma kanapami przy każdym z nich, wnętrze jest naprawdę wygodne i przestronne. Z tyłu pojazdu znajduje się słusznych rozmiarów łazienka z oddzielnym prysznicem.

RIMOR EVO 77 PLUS (SPRZEDANY)

Kompaktowych rozmiarów kamper z dwoma opuszczanymi łóżkami zamiast łóżka stałego. Tył auta zaprojektowany został jako salon, ze stołem i otaczającą go kanapą w kształcie litery „U”. Rezultat: więcej przestrzeni w całym kamperze, co docenimy zwłaszcza podczas niepogody czy zimą, kiedy spędzamy w samochodzie więcej czasu. Ten egzemplarz to prawdziwy „Top Model” gdyż uczestniczył w targach Caravan Salon w Düsseldorfie, Caravans Salon Poznań oraz był gwiazdą testu na łamach „Polskiego Caravaningu”.

RIMOR EVO SOUND (SPRZEDANY)

Rodzinny siedmioosobowy kamper, długości 6970mm. Co oczywiste jako przedstawiciel serii EVO powstaje na bazie FORDA TRANSITA, auto posiada silnik o pojemności 2 litrów o mocy 130 KM i może być zamawiane z AUTOMATYCZNĄ skrzynią biegów. Model SOUND posiada dwa pojedyncze łóżka piętrowe, dwa łóżka dwuosobowe (alkowa i salon) oraz dodatkowe łóżko do spania dla jednej osoby. W części dziennej znajdziemy dwa stoły z dwoma kanapami przy każdym z nich, wnętrze jest naprawdę wygodne i przestronne. Z tyłu pojazdu znajduje się słusznych rozmiarów łazienka z oddzielnym prysznicem. Oferowane auto jest wyposażone w pakiety, BRONZE PACK, CAMPER PREMIUM PACK i VISIBILITY PACK HIGH 2.

RIMOR EVO 77 PLUS (SPRZEDANY)

Kompaktowych rozmiarów kamper z dwoma opuszczanymi łóżkami zamiast łóżka stałego. Tył auta zaprojektowany został jako salon, ze stołem i otaczającą go kanapą w kształcie litery „U”. Rezultat: więcej przestrzeni w całym kamperze, co docenimy zwłaszcza podczas niepogody czy zimą, kiedy spędzamy w samochodzie więcej czasu. Prezentowany egzemplarz to wersja zimowa, wyposażony jest w mocniejsze ogrzewanie, podgrzewany zbiornik szarej wody i ogrzewaną podłogę. Ponadto posiada kilka atrakcyjnych pakietów wyposażenia dodatkowego i automatyczną skrzynię biegów.

RIMOR EVO 69 PLUS (sprzedany)

Duża, komfortowa półintegra z salonem, aneksem kuchennym i częścią nocną z łóżkiem królewskim i możliwością jej oddzielenia za pomocą drzwi od pozostałej części pojazdu. Osobne WC oraz prysznic. W związku z faktem, że w części dziennej znajduje się opuszczane elektrycznie łóżko, auto z powodzeniem zapewnia komfortowe warunki do podróży i odpoczynku dla pięciu osób.

RIMOR EVO 95 PLUS AUTOMAT (SPRZEDANY)

Klasyczny rozkład wnętrza z dwoma pomieszczeniami, sypialnia i salon z kuchnią na wyspie. Auto jest pięcio osobowe i posiada bardzo duży bagażnik. W części sypialnej znajdują się dwa łóżka wzdłuż auta, dodatkowo istnieje możliwość rozbudowy sypialni o dostawkę. w części sypialnej znajduje się również toaleta i oddzielnie duży prysznic, W części dziennej, która powstaje po obróceniu foteli szoferki znajduje się wygodne miejsce dla 5,6 osób. Aranżację miejsca ułatwia stół którego blat możemy regulować we wszystkich kierunkach.

RIMOR EVO 77 PLUS AUTOMAT (SPRZEDANY)

Kompaktowych rozmiarów kamper z dwoma opuszczanymi łóżkami zamiast łóżka stałego. Tył auta zaprojektowany został jako salon, ze stołem i otaczającą go kanapą w kształcie litery „U”. Rezultat: więcej przestrzeni w całym kamperze, co docenimy zwłaszcza podczas niepogody czy zimą, kiedy spędzamy w samochodzie więcej czasu. Prezentowany egzemplarz to wersja zimowa, wyposażony jest w mocniejsze ogrzewanie, podgrzewany zbiornik szarej wody i ogrzewaną podłogę. Ponadto posiada kilka atrakcyjnych pakietów wyposażenia dodatkowego i automatyczną skrzynię biegów.

RIMOR EVO 77 PLUS AUTOMAT (SPRZEDANY)

Kompaktowych rozmiarów kamper z dwoma opuszczanymi łóżkami zamiast łóżka stałego. Tył auta zaprojektowany został jako salon, ze stołem i otaczającą go kanapą w kształcie litery „U”. Rezultat: więcej przestrzeni w całym kamperze, co docenimy zwłaszcza podczas niepogody czy zimą, kiedy spędzamy w samochodzie więcej czasu. Prezentowany egzemplarz to wersja zimowa, wyposażony jest w mocniejsze ogrzewanie, podgrzewany zbiornik szarej wody i ogrzewaną podłogę. Ponadto posiada kilka atrakcyjnych pakietów wyposażenia dodatkowego, lakier metallic i salon z możliwością przebudowy w duże dodatkowe łóżko.

RIMOR EVO SOUND (SPRZEDANY)

Rodzinny siedmioosobowy kamper, długości 6970mm. Co oczywiste jako przedstawiciel serii EVO powstaje na bazie FORDA TRANSITA, auto posiada silnik o pojemności 2 litrów i mocy 130 KM. Model SOUND posiada dwa pojedyncze łóżka piętrowe, dwa łóżka dwuosobowe (alkowa i salon) oraz dodatkowe łóżko do spania dla jednej osoby. W części dziennej znajdziemy dwa stoły z dwoma kanapami przy każdym z nich, wnętrze jest naprawdę wygodne i przestronne. Z tyłu pojazdu znajduje się słusznych rozmiarów łazienka z oddzielnym prysznicem.

RIMOR EVO 69 PLUS AUTOMAT (sprzedany)

Duża, komfortowa półintegra z salonem, aneksem kuchennym i częścią nocną z łóżkiem królewskim i możliwością jej oddzielenia za pomocą drzwi od pozostałej części pojazdu. Osobne WC oraz prysznic. W związku z faktem, że w części dziennej znajduje się opuszczane elektrycznie łóżko, auto z powodzeniem zapewnia komfortowe warunki do podróży i odpoczynku dla pięciu osób.

RIMOR EVO 5 (sprzedany)

Bardzo duży kamper, zabudowany na FORDZIE TRANSICIE o pojemności 2 litrów, 130KM. Posiada wszystkie atuty klasycznej alkowy, potężny bagażnik, dużą ilość miejsca wewnątrz, 3 podwójne łóżka, obszerną łazienkę oraz pojemną lodówkę z zamrażalnikiem.

rimor seal 98 plus (sprzedany)

Idealny kamper dla dużej rodziny lub dwóch mniejszych rodzin chcących wspólnie spędzić wymarzone wakacje. Przemyślany rozkład wnętrza tworzy dwie strefy noclegowe co daje poczucie niezależności. Zabudowa powstała na bazie FIATA DUCATO z silnikiem o pojemności 2,3 litra, 130 KM.

rimor evo 77 plus (sprzedany)

Kompaktowych rozmiarów kamper z dwoma opuszczanymi łóżkami zamiast łóżka stałego. Tył auta zaprojektowany został jako salon, ze stołem i otaczającą go kanapą w kształcie litery „U”. Rezultat: więcej przestrzeni w całym kamperze, co docenimy zwłaszcza podczas niepogody czy zimą, kiedy spędzamy w samochodzie więcej czasu. Zabudowa występuje tylko i wyłącznie na samochodzie FORD TRANSIT, silniki o pojemności 2 litrów, o mocy 130 i 170 KM. Jako opcję możemy auto wyposażyć w automatyczną skrzynię biegów.

rimor evo 5 (SPRZEDANY)

Bardzo duży kamper, zabudowany na FORDZIE TRANSICIE o pojemności 2 litrów, 130KM. Posiada wszystkie atuty klasycznej alkowy, potężny bagażnik, dużą ilość miejsca wewnątrz, 3 podwójne łóżka, obszerną łazienkę oraz pojemną lodówkę z zamrażalnikiem.

rimor seal 12 plus (sprzedany)

Szybki i zwinny kamper często wybierany przez seniorów lub osoby preferujące aktywny wypoczynek, niezastąpiony dla dziadków z wnuczętami lub ludzi często zmieniających miejsca pobytu. Pomimo swoich niewielkich wymiarów posiada aż sześć miejsc do spania. Zabudowa powstała na bazie FIATA DUCATO, sinik o pojemności 2,3 litra, 130 KM.